Dzięki nowej platformie użytkownicy mojegoPZU będą mieli dostęp do nowych metod płatności, np. Google Pay czy one click
Operator Blue Media przygotował dla PZU platformę do obsługi płatności. Rozwiązanie będzie działało w ramach serwisu mojePZU.
Z jej pomocą klient może wykupić jednorazowe ubezpieczenie lub opłacić cykliczne składki. Przy zakupie kilku polis naraz może od razu zapłacić za cały koszyk, a na jego skrzynkę mailową trafią podsumowania płatności oraz dokumenty potwierdzające wykupienie lub przedłużenie polisy. Z kolei dzięki zaimplementowanemu na platformie mechanizmowi płatności cyklicznych klient może utworzyć zlecenie płatności cyklicznej dla wybranego ubezpieczenia – należność będzie pobierana z dodanej w profilu karty płatniczej.
Jak podkreśla Blue Media, do platformy można podłączyć dowolną liczbę operatorów płatności obsługujących wiele metod regulowania należności. Dzięki wprowadzeniu platformy klienci PZU już teraz będą mogli skorzystać z takich narzędzi jak Google Pay, Blik 0 (bez przekierowania na stronę operatora) czy tzw. płatności one click (z użyciem wcześniej zapisanej karty). Poszerzy się też liczba banków dostępnych w ramach szybkich przelewów.
MojePZU to platforma samoobsługowa dla klientów ubezpieczyciela, dostępna w formie serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Obecnie korzysta z niej ponad 3 mln użytkowników. Za jej pośrednictwem klienci mogą m.in. kupić ubezpieczenia majątkowe czy polisy na życie, zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, umówić się na badania lub wizytę u lekarza, a także inwestować oszczędności.