Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kolejna marka ubezpieczeniowa znika z polskiego rynku. MetLife to już NNLife

Zmiana nazwy MetLife to konsekwencja przejęcia towarzystwa przez Nationale-Nederlanden w lipcu ubiegłego roku

Grupa NN poinformowała, że rozpoczęła integrację swoich polskich spółek z przejętymi przez siebie spółkami MetLife. W związku z tym towarzystwo ubezpieczeń na życie MetLife przyjęło nazwę NNLife i będzie działać pod logo Nationale-Nederlanden. Z kolei dotychczasowe MetLife TFI funkcjonuje już jako Nationale-Nederlanden TFI.

Przeczytajcie także: Allianz już po fuzji prawnej z Avivą

Wszystkie umowy zawarte z klientami obowiązują bez zmian i będą obsługiwane na tych samych zasadach przez zespół specjalistów oraz dotychczasowych agentów. Zmieni się natomiast identyfikacja wizualna spółek i logo, z którym klienci stykają się w portalach obsługowych czy w korespondencji. W komunikacji z klientami spółka ubezpieczeniowa będzie się posługiwać nową nazwą, ale z dopiskiem "wcześniej MetLife".

Przeczytajcie także: Monika Leżyńska w zarządzie Allianza

Nationale-Nederlanden ogłosiło zakup polskiego i greckiego biznesu MetLife’u w lipcu zeszłego roku. Wartość transakcji, dającej NN pozycję lidera w Grecji i umacniającej Holendrów na trzecim miejscu w polskiej życiówce, szacowano na ponad 580 mln euro. W kwietniu tego roku zgodę na nabycie polskich aktywów amerykańskiego ubezpieczyciela wyraził KNF.

Mimo wspólnego logo, z jakiego korzystają od wczoraj NNLife i Nationale-Nederlanden, nadal działają one jako oddzielne spółki. Ich fuzję prawną zaplanowano na styczeń 2023 r.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies