Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Czekacie na nową aplikację i system transakcyjny Aliora? Pierwsi szczęściarze dostaną je pod koniec czerwca

Z nowości mogą korzystać na razie tylko pracownicy banku

Kilka tygodni temu przedstawiciele Aliora zapowiedzieli, iż wdrożenie nowej aplikacji mobilnej oraz systemu transakcyjnego na komputery nastąpi przed końcem maja bieżącego roku. Bank ogłosił nawet nowy regulamin swoich usług, który zdradził nieco szczegółów na temat funkcji jakie się w tych rozwiązaniach pojawią. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Klienci Aliora dostali dostęp do P2P Blika

Tymczasem minęła połowa czerwca, a o nowej aplikacji i systemie ani widu ani słychu. O Aliorze mówi się teraz bardzo dużo, ale oczywiście nie w kontekście nowych rozwiązań informatycznych a zmian personalnych na najwyższym szczeblu tej instytucji. Jak wiecie, współzałożyciel i wieloletni prezes banku Wojciech Sobieraj zrezygnował ze stanowiska, a jego miejsce zajmie powołany przez radę nadzorczą Michał Chyczewski.

Zamieszanie w składzie zarządu zapewne nie oddziałuje pozytywnie na prace banku wdrażającego wiele nowych rozwiązań. O to, kiedy klienci będą mogli korzystać z aplikacji i systemu transakcyjnego nowej generacji, zapytałem biuro prasowe Aliora. – W maju, w ramach pierwszego etapu wdrożenia, nowe systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały udostępnione pierwszej grupie klientów będących pracownikami banku. Kolejnym użytkownikom systemy będą udostępniane stopniowo, począwszy od 29 czerwca – napisano w odpowiedzi na mojego mejla.

Przeczytajcie także: Przez wideoweryfikację nie założycie Profilu Zaufanego

Wygląda więc na to, że pierwsi szczęśliwcy będą mogli korzystać z nowości jeszcze w tym miesiącu. Natomiast już mogą używać wideoweryfikacji, czyli rozwiązania pozwalającego na zakładanie rachunków zdalnie w trakcie połączenia wideo z doradcą banku. Na temat tego rozwiązania wciąż nie wypowiedziała się jednak Komisja Nadzoru Finansowego. Biuro prasowe KNF od kilku tygodni unika odpowiedzi na pytanie, czy aktywacja rachunków przez wideoweryfikację jest zgodna z przepisami i rekomendacjami nadzoru.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies