Dane możecie przekazać agentowi Porówneo podczas czatu lub w trakcie wideokonferencji
Porówneo uruchomiło na swojej stronie opcję wspólnego wypełniania wniosku z agentem ubezpieczeniowym. W godzinach pracy pośredników na stronie samochod.porowneo.pl dostępny jest przycisk "Poproś agenta o pomoc", który klient może kliknąć, gdy trafił na pytanie sprawiające mu trudność albo po prostu chce skorzystać ze wsparcia przy wypełnianiu formularza. Zostanie wtedy poproszony o wyrażenie zgody na połączenie z agentem i udostępnienie wniosku. Agent powinien dołączyć w ciągu kilku sekund.
Klient i pośrednik mogą podczas wypełniania wniosku komunikować się na czacie albo w formie rozmowy głosowej lub wideokonferencji. Jak dowiedziałam się od przedstawicieli Porówneo, agent w trakcie połączenia ma dostęp jedynie do karty przeglądarki, w której klient poprosił o pomoc. Nie ma natomiast dostępu ani do pulpitu komputera klienta, ani do innych kart otwartych w przeglądarce.
Klient może z tego udogodnienia skorzystać zarówno na komputerze, jak i na urządzeniach mobilnych. Oprogramowanie dostarczyła firma Surfly.
– Nasz agent podczas wideokonferencji może całkowicie wypełnić formularz klienta, któremu pozostaje tylko dyktowanie swoich danych – zaznacza Tomasz Iwaszkiewicz, dyrektor marketingu Porówneo. Usługę polegającą na zdalnym wypełnianiu formularza przez agenta w czasie rzeczywistym, z możliwością wideokonferencji, promować będzie kampania reklamowa porównywarki, która ruszy 17 maja. 30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane przez pół roku w największych stacjach telewizyjnych w Polsce.
Warto wspomnieć, że podobną usługę wcześniej wprowadził już serwis bezpieczny.pl. On również umożliwia klientom połączenie online z pośrednikiem i udostępnienie mu swojego ekranu. Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że ta popularna platforma do zakupu ubezpieczeń została przejęta przez Generali.