OTOAgent jest swego rodzaju odpowiednikiem serwisu znanylekarz.pl dla branży ubezpieczeniowej
W najbliższą sobotę ruszy serwis OTOAgent. To narzędzie, za pomocą którego klienci będą mogli wyszukać agenta, dowiedzieć się, w jakim zakresie świadczy usługi, poznać opinie o nim, a także nawiązać kontakt z pośrednikiem. Będzie to więc swego rodzaju odpowiednik portalu znanylekarz.pl, tyle że dla branży ubezpieczeniowej.
W serwisie klienci znajdą informacje o agentach, w tym te dotyczące oferowanych rodzajów ubezpieczeń, towarzystw ubezpieczeniowych, z którymi pośrednik współpracuje, czy godzin funkcjonowania biura. Wyszukiwarka umożliwi filtrowanie wirtualnych wizytówek agentów według różnych kryteriów – np. ze względu na lokalizację biura, dostępne ubezpieczenia, sposoby kontaktu czy oceny wystawione pośrednikowi przez innych użytkowników serwisu.
Skontaktowanie się z wybranym agentem ułatwią takie narzędzia jak: wysłanie wiadomości wewnętrznej w serwisie, zamówienie rozmowy telefonicznej, a docelowo również wideokonferencji przeprowadzanej za pośrednictwem platformy OTOAgent oraz możliwość czatu online. Klient może też wybrać bardziej tradycyjną formę kontaktu i korzystając z danych teleadresowych umieszczonych na wizytówce, pójść do biura pośrednika lub zadzwonić czy wysłać maila poza serwisem.
– Nasze insurtechowe rozwiązanie nie tylko umożliwia skojarzenie klientów z agentami, lecz także daje narzędzia do kontaktu zdalnego, tak potrzebne w dzisiejszych czasach – mówi serwisowi cashless.pl Marcin Sikora, jeden ze współtwórców OTOAgenta. – Naszym celem jest też dążenie ku profesjonalizacji zawodu agenta. System ocen i opinii pomoże klientom trafić do najlepszych pośredników i będzie promował tych agentów, którzy świadczą usługi w najwyższym standardzie – tłumaczy.
Za serwisem stoją posiadający doświadczenie w inicjatywach fintechowych i ubezpieczeniowych Artur Pakuła, Marcin Sikora oraz Damian Jastrzębski. Choć Artur Pakuła jest prezesem multiagencji Arrant, to OTOAgent jest inicjatywą niezależną od istniejących już sieci pośredników czy od firm ubezpieczeniowych. Współpracę z serwisem może nawiązać każdy agent oraz każda osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne, zainteresowana promowaniem w ten sposób swoich usług.
Co ciekawe, agentom serwis ma nie tylko pomóc pozyskiwać klientów i ułatwiać im zdalny kontakt, lecz także może stanowić ich "centrum dowodzenia". Znajdą tam narzędzia ułatwiające zarządzanie relacjami z klientami i obsługę, np. możliwość generowania przypomnień o spotkaniu czy wysyłania maili z podsumowaniem oferty. Za korzystanie z serwisu pośrednicy będą płacić w modelu abonamentowym, a koszt będzie uzależniony od pakietu usług, z których agent korzysta. Jak jednak przekonują twórcy OTOAgenta, opłaty będą niewielkie i szybko zwrócą się z naddatkiem dzięki możliwości pozyskania nowych klientów.