Klienci Santandera mogą korzystać z usług telemedycznych w cenie 12 zł miesięcznie
Santander poinformował o udostępnieniu nowej oferty przygotowanej we współpracy z organizacją Visa i firmą Telemedicin. Klienci, którzy mają Konto Jakie Chcę lub Konto Select, mogą skorzystać z usług medycznych w ramach pakietu Telemedi.co. Umożliwiają one bezpieczne konsultacje z lekarzem – przez telefon, wideo lub chat.
Pakiet, z którego mogą korzystać klienci Santandera, zawiera nielimitowane e-konsultacje u lekarza internisty albo pediatry. Ponadto w okresie sześciu miesięcy trwania umowy klienci banku mogą trzykrotnie skonsultować się ze specjalistą: kardiologiem, diabetologiem, endokrynologiem, dermatologiem, alergologiem, ginekologiem, chirurgiem, ortopedą, onkologiem i neurologiem. Lekarze dostępni są 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. W ramach abonamentu klienci będą mogli również otrzymać e-receptę, e-skierowanie oraz e-zwolnienie lekarskie.
Umowa na pakiet Telemedi.co zawierana jest na 6 miesięcy i po tym czasie, jeśli klient nie zdecyduje inaczej, jest przedłużana na kolejny półroczny okres. Koszt abonamentu to 12 zł miesięcznie, a opłaty są pobierane co kwartał. Można wykupić dowolną liczbę pakietów medycznych, obejmując nimi na przykład swoich najbliższych. Osoba, dla której kupowany jest dodatkowy pakiet, nie musi być klientem banku, nie musi też być spokrewniona z klientem banku, który wykupił już pakiet medyczny Telemedi.co.
Posiadacze Konta Select mogą bezpłatnie korzystać z pakietu medycznego przez pierwsze trzy miesiące. Usługę można kupić w internetowej klinice Telemedi.co, przygotowanej specjalnie dla klientów banku.