Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
BNP Paribas zaprasza fintechy do współpracy. Szuka rozwiązań ułatwiających obsługę najbogatszych klientów

BNP Paribas przy współpracy z fintechami chce znaleźć nową formę komunikacji z najzamożniejszymi klientami

BNP Paribas szuka pomysłu na nowy sposób komunikacji z zamożnymi klientami. Rozwiązanie ma być "nieszablonowe" i ma stanowić "elitarną, wirtualną sferę komunikacyjną", która będzie "na tyle interesująca i atrakcyjna", by klienci odbierali ją jako "element innowacji i związania z bankiem". Tak właśnie instytucja opisuje zarys swojego konceptu. Do pomocy w przekuciu go na realne rozwiązania zaprasza zaś startupy i firmy technologiczne.

Przeczytajcie także: Authologic umożliwi autoryzację Blikiem

Współpracujące w przyszłości z bankiem startupy mają przedstawić pomysły na nowe sposoby komunikacji z klientami BNP Paribas Wealth Management (usługi z zakresu zarządzania majątkiem). Chodzi m.in. o bezpieczne uwierzytelnienie klienta i zaprezentowanie mu spersonalizowanej treści czy oferty, pochodzącej także z innych systemów banku bądź od partnerów.

BNP Paribas chciałby też móc zaprosić klienta na dowolne wydarzenie, które ten bezproblemowo zapisze w swoim własnym kalendarzu. Także umawianie na spotkanie z doradcą ma być dla użytkowników łatwe, a bank w tym celu zapewni dostęp do API z informacją o dostępności i możliwości zapisania wydarzenia. Jeśli nie spotkanie osobiste, to czat, połączenie głosowe lub wideo.

Przeczytajcie także: Więcej open bankingu w Pekao

Do współpracy przy tym pomyśle BNP Paribas zaprasza głównie młode firmy technologiczne w ramach swojego programu Office Hours. Na zgłoszenia czeka do 19 lutego. Dotychczas odbyło się 18 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z banku przyjrzeli się ponad 800 projektom. W efekcie wdrożono 17 rozwiązań, takich jak np. czatbot Eva we współpracy z SentiOne czy Migam dla klientów głuchych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies