Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rekordowe eSkarbonki. Do wirtualnych puszek wrzuciliście ponad 17 mln zł na rzecz WOŚP

Ze względu na ograniczenia związane z pandemią wirtualne puszki Mastercarda cieszyły się w tym roku zainteresowaniem o wiele większym niż w latach poprzednich

Mastercard podał, że dzięki jego eSkarbonkom uruchomionym w związku z tegorocznym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zebrano ponad 17,8 mln zł. To kwota rekordowa, ponad 29 razy większa niż rok temu. W kulminacyjnym momencie finału do wirtualnych puszek trafiało sześć wpłat na sekundę. Średnia wpłata wyniosła przeszło 55 zł i była wyższa o ok. 5 proc. niż rok temu.

Przeczytajcie także: Intersafe. Takiej usługi w Polsce jeszcze nie było

eSkarbonki to rozwiązanie udostępnione przez Mastercarda podczas finału WOŚP już po raz czwarty. Osoby indywidualne, wolontariusze WOŚP, czy przedstawiciele firm mogli wygenerować i udostępniać znajomym unikalny link do własnej wirtualnej puszki, za pomocą którego darczyńcy wpłacali darowizny z wykorzystaniem bezgotówkowych płatności online.

Założono 21 922 eSkarbonek. Rekordowa należała do 17-letniego wolontariusza Łukasza Berezaka ze Szczecina, do której trafiło 225 225 zł – to więcej niż wyniosła suma wszystkich wpłat do eSkarbonki podczas 26. finału WOŚP w 2018 roku. Imponująca jest również najwyższa jednorazowa wpłata, wynosząca 27 tys. zł. Łącznie stronę eSkarbonki odwiedziło 740 tys. osób.

Przeczytajcie także: Allegro Biznes startuje za kilka dni

Już po raz ósmy na Twitterze w dniu finału WOŚP najpopularniejszym hashtagiem w Polsce był #MastercardGrazWOSP. Za pierwszy tweet lub retweet jednego użytkownika opublikowany w dniu finału z tym hashtagiem, Mastercard zadeklarował przekazanie 5 złotych na konto WOŚP. Użytkownicy Twittera napisali 71 673 unikalnych tweetów, zbierając tym samym 358 365 zł dla Orkiestry w zaledwie 24 godziny. Od początku inicjatywy w 2014 r., dzięki zaangażowaniu użytkowników Twittera w akcję "Mastercard gra z WOŚP" organizacja przekazała Orkiestrze ponad 1,6 mln zł.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies