Prudential to ubezpieczyciel skupiający się na polisach zapewniających ochronę na życie połączoną z możliwością oszczędzania
Prudential uruchomił serwis mojePru, dzięki któremu klienci ubezpieczyciela zyskali dostęp online do swoich polis. Portal, działający pod adresem www.mojepru.pl, został zaprojektowany tak, aby można było z niego wygodnie korzystać również na urządzeniach mobilnych.
Użytkownicy serwisu znajdą tam wszystkie informacje o swoich polisach, będą mogli więc sprawdzić, do kiedy obowiązuje ich ubezpieczenie, jaka jest jego suma, czy jaką kwotę dostaną na koniec trwania umowy. Ubezpieczający zyskują również stały dostęp do takich dokumentów jak ogólne warunki ubezpieczenia czy harmonogram płatności.
W moimPru klient może też sprawdzić swoje dane czy kontakt do konsultanta, który przygotowywał polisę, a także stan opłacenia składek – serwis pokaże mu ewentualną zaległość bez potrzeby kontaktowania się z infolinią. Firma zapowiada wzbogacenie w przyszłości portalu o kolejne funkcje, jednak nie chciała na razie wyjawić, jakie udogodnienia planuje i czy klienci będą mogli za pośrednictwem serwisu np. opłacać miesięczne składki na ubezpieczenie.
Podczas gdy Prudential stawia pierwsze kroki w budowaniu portalu klienckiego, konkurenci pracują nad udoskonalaniem swoich serwisów. Niedawno w cashless.pl mogliście przeczytać o nowościach, które mają się pojawić w mojejAvivie. Od niedawna ubezpieczeni mogą zlecić w serwisie automatyczne pobieranie środków ze swojej karty na kolejne miesięczne składki za ubezpieczenia życiowe i zdrowotne, a wkrótce będą mogli w ten sposób płacić również Blikiem. Aviva pracuje także nad wdrożeniem cyfrowej weryfikacji tożsamości klienta oraz trwałego nośnika.