Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blik nowym partnerem cashless.pl. W serwisie będzie więcej informacji o e-commerce

Blik został trzecim partnerem strategicznym serwisu cashless.pl, dołączając do takich potentatów jak Mastercard i Visa

Spółka Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, dołączyła do strategicznych partnerów serwisu cashless.pl. Decyzję władz spółki odbieramy jako wyraz uznania dla wysokiego poziomu merytorycznego naszego serwisu. Jednocześnie traktujemy ją jako zobowiązanie do jeszcze większego wysiłku ukierunkowanego na to, by cashless.pl był najbardziej opiniotwórczym medium informującym o nowoczesnych technologiach finansowych.

Przeczytajcie także: Wyniki rankingu Top Marka magazynu Press

Obecnie partnerami serwisu cashless.pl są nie tylko międzynarodowe organizacje płatnicze, takie jak Mastercard i Visa, ale też operatorzy terminali płatniczych First Data, IT Card i Elavon, spółki technologiczne KIR, Hitachi, Identt, Incat oraz Kontomatik. Zyskując wsparcie Blika, serwis będzie korzystał z doświadczenia operatora najpopularniejszego w Polsce narzędzia do płatności online. Wśród partnerów merytorycznych cashless.pl są też takie instytucje jak Związek Banków Polskich oraz fundacja Polska Bezgotówkowa.

Wejście Blika do grona partnerów cashless.pl to także zapowiedź kierunku, w jakim cashless.pl w najbliższym czasie zamierza się rozwijać. Będziemy więcej miejsca poświęcać tematyce e-commerce i problemom tej branży. Jednocześnie nie będziemy jednak zaniedbywać obszarów, z których najlepiej znacie cashless.pl, a więc płatności, fintechu, bankowości elektronicznej, a od niedawna także nowoczesnych ubezpieczeń.

Przeczytajcie także: Cashless w czołówce polskich portali specjalistycznych

W 2021 r. serwis cashless.pl obchodzi swoje szóste urodziny. Od debiutu w styczniu 2015 r. zdobył grono wiernych czytelników. Z danych Google Analitycs wynika, że co miesiąc odwiedza go 400 tys. unikalnych użytkowników. Ma też prawie 19 tys. fanów w portalu Facebook, a także niemal 3 tys. obserwujących na Twitterze i ponad 3 tys. w serwisie Linkedin.

Kilka miesięcy temu w raporcie agencji Martis Consulting na temat aktywności i popularności mediów ekonomicznych, cashless.pl uplasował się na bardzo wysokim 7. miejscu wśród portali tematycznych, ustępując takim tytułom jak money.pl, bankier.pl czy forsal.pl, a wyprzedzając m.in. Strefę Inwestorów, parkiet.com czy analizy.pl. Z ubiegłorocznego rankingu Top Marka magazynu Press wynika z kolei, że cashless.pl jest serwisem dostarczającym najwięcej informacji na temat najcenniejszych marek płatniczych na polskim rynku.

Okiem eksperta

Płatności mobilne są rozwiązaniem powszechnym, kompleksowym i wszechstronnym. Blik jest szczególną innowacją i przykładem, że można od podstaw zbudować system płatności, który w bardzo krótkim czasie stanie się preferowanym przez klientów rozwiązaniem. Wszystko to dzięki odpowiednio zaprojektowanej ścieżce rozwoju popartej wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii. Polska w tym zakresie jest ewenementem na skalę świata. Co ważne, rozwój Blika pokazuje, że najlepszą drogą do upowszechniania innowacji jest współpraca oraz umiejętność łączenia interesów najważniejszych graczy na rynku. Szybkie i bezpieczne metody płatności online to także podstawa i element konieczny do rozwoju biznesu w branży e-commerce. Jako Blik chcemy wspierać dalszy rozwój tego rynku, wspomagać edukację klientów oraz pokazywać biznesowi nowe możliwości wykorzystania technologii w płatnościach do budowania ekosystemu usług i produktów. Dlatego postanowiliśmy zostać partnerem cashless.pl, serwisu, który od dawna nie jest już miejscem wyłącznie dla specjalistów i pasjonatów branży płatniczej. Stał się awangardą edukacji oraz najświeższych informacji o rosnącym rynku z ogromnym potencjałem – czyli świata szybkich płatności elektronicznych.

Dariusz Mazurkiewicz
Prezes Polskiego Standardu Płatności (Blik)
KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies