Blik został trzecim partnerem strategicznym serwisu cashless.pl, dołączając do takich potentatów jak Mastercard i Visa
Spółka Polski Standard Płatności, operator systemu Blik, dołączyła do strategicznych partnerów serwisu cashless.pl. Decyzję władz spółki odbieramy jako wyraz uznania dla wysokiego poziomu merytorycznego naszego serwisu. Jednocześnie traktujemy ją jako zobowiązanie do jeszcze większego wysiłku ukierunkowanego na to, by cashless.pl był najbardziej opiniotwórczym medium informującym o nowoczesnych technologiach finansowych.
Obecnie partnerami serwisu cashless.pl są nie tylko międzynarodowe organizacje płatnicze, takie jak Mastercard i Visa, ale też operatorzy terminali płatniczych First Data, IT Card i Elavon, spółki technologiczne KIR, Hitachi, Identt, Incat oraz Kontomatik. Zyskując wsparcie Blika, serwis będzie korzystał z doświadczenia operatora najpopularniejszego w Polsce narzędzia do płatności online. Wśród partnerów merytorycznych cashless.pl są też takie instytucje jak Związek Banków Polskich oraz fundacja Polska Bezgotówkowa.
Wejście Blika do grona partnerów cashless.pl to także zapowiedź kierunku, w jakim cashless.pl w najbliższym czasie zamierza się rozwijać. Będziemy więcej miejsca poświęcać tematyce e-commerce i problemom tej branży. Jednocześnie nie będziemy jednak zaniedbywać obszarów, z których najlepiej znacie cashless.pl, a więc płatności, fintechu, bankowości elektronicznej, a od niedawna także nowoczesnych ubezpieczeń.
W 2021 r. serwis cashless.pl obchodzi swoje szóste urodziny. Od debiutu w styczniu 2015 r. zdobył grono wiernych czytelników. Z danych Google Analitycs wynika, że co miesiąc odwiedza go 400 tys. unikalnych użytkowników. Ma też prawie 19 tys. fanów w portalu Facebook, a także niemal 3 tys. obserwujących na Twitterze i ponad 3 tys. w serwisie Linkedin.
Kilka miesięcy temu w raporcie agencji Martis Consulting na temat aktywności i popularności mediów ekonomicznych, cashless.pl uplasował się na bardzo wysokim 7. miejscu wśród portali tematycznych, ustępując takim tytułom jak money.pl, bankier.pl czy forsal.pl, a wyprzedzając m.in. Strefę Inwestorów, parkiet.com czy analizy.pl. Z ubiegłorocznego rankingu Top Marka magazynu Press wynika z kolei, że cashless.pl jest serwisem dostarczającym najwięcej informacji na temat najcenniejszych marek płatniczych na polskim rynku.