Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ubezpieczenie z opaską monitorującą funkcje życiowe. Rozwiązanie dla tych, którzy martwią się o swoich bliskich

Oferta została przygotowana przez Mondial Assistance, we współpracy z polskim startupem Sidly

Mondial Assistance we współpracy z polskim startupem Sidly przygotował ofertę łączącą teleopiekę z ubezpieczeniem. To pakiet ubezpieczeniowy z dostępem do stacjonarnych usług medycznych, takich jak wizyty lekarskie czy diagnostyka laboratoryjna, którego niezwykle ważnym elementem jest opaska, umożliwiająca zdalne monitorowanie podstawowych funkcji życiowych użytkownika.

Przeczytajcie także: Czym są ubezpieczenia na żądanie?

Opaska zapewnia ciągły pomiar istotnych parametrów takich jak np. tętno. Ma również czujnik upadku. Wysyłane z niej sygnały są całodobowo monitorowane przez centrum telemedyczne. Zatrudnieni w centrum ratownicy mogą niezwłocznie zareagować na niepokojące sygnały, skontaktować się za pośrednictwem opaski z ubezpieczonym, a w sytuacji zagrożenia życia wysłać do niego karetkę.

Opaska jest również wyposażona w moduł GPS, dzięki czemu w razie potrzeby można ustalić miejsce przebywania jej użytkownika. Posiada przycisk alarmowy i umożliwia seniorowi skontaktowanie się z centrum ratunkowym. Dodatkowo urządzenie przypomina o przyjmowaniu leków.

Rozwiązanie zostało przygotowane głównie z myślą o seniorach i osobach niesamodzielnych, u których zdiagnozowano demencję lub chorobę Alzheimera. Mondial Assistance zakłada jednak, że tego typu opaska może być przydatna również w trakcie hospitalizacji lub po wypisie ze szpitala, w trakcie rekonwalescencji, gdy pacjent, który zmaga się np. z chorobą nowotworową lub ucierpiał w wypadku, nie może się cieszyć pełną sprawnością.

Przeczytajcie także: Automatyczne płatności ratalne nie tylko w ubezpieczeniach

Oba produkty – zarówno ten kierowany do seniorów, jak i ten kierowany do rekonwalescentów – będą dystrybuowane przez ubezpieczycieli i banki oferujące produkty ubezpieczeniowe, a także przez inne instytucje docierające do klientów masowych. Asystor liczy, że dzięki temu uda się wypracować efekt skali, który umożliwi oferowanie dostępu do teleopieki w atrakcyjnych cenach.

Warto wspomnieć, że Sidly dostarcza już swoje opaski innej firmie z branży ubezpieczeniowej – PZU. Największy polski ubezpieczyciel nie chwalił się jednak jak na razie komercyjnym wykorzystaniem produktu. Na razie opaski kieruje do szpitali, gdzie wspierają personel medyczny w opiece nad pacjentami, m.in. chorymi na Covid-19.

Z kolei od lipca ubezpieczenie z opaską klientom oferuje Axa, o czym mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl. Swoją ofertę przygotowała we współpracy z Comarchem.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies