Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Warszawska Kolej Dojazdowa rezygnuje z gotówki w pociągach. U maszynisty biletu już nie kupicie

WKD zawiesiła usługę zakupu biletów u maszynisty już w marcu, a teraz podjęła decyzję, że w przyszłości już jej nie przywróci

Znana mieszkańcom podwarszawskich miejscowości kolej WKD podjęła decyzję o wycofaniu na stałe usługi zakupu biletu i płacenia za nie gotówką u maszynistów. Okresowo zawieszono ją wiosną w czasie pierwszego uderzenia koronawirusa. Teraz władze spółki podjęły decyzję, że w przyszłości u maszynistów biletu nie będzie można już kupić.

Przeczytajcie także: mBank podnosi opłaty za kredyt odnawialny

WKD przypomina też swoim klientom, że oferuje cały szereg innych metod zakupu i płatności za bilety. Oprócz tradycyjnych kas biletowych są to także automaty zainstalowane na wszystkich stacjach i przystankach (można w nich płacić kartami stykowymi, Blikiem, urządzeniami mobilnymi z funkcją płatności zbliżeniowych oraz gotówką), punkty handlowe współpracujące z przewoźnikiem oraz aplikacje mobilne, takie jak mPay i SkyCash.

Przeczytajcie także: Oddajcie swój głos w plebiscycie Cashless Pay 2020

Warszawski przewoźnik kolejowy w swoim komunikacie na temat wycofania sprzedaży biletów u maszynistów szczególnie podkreślił możliwości automatów stacjonarnych. 28 sztuk takich urządzeń zostało zainstalowanych latem tego roku. Umożliwiają zakup wszystkich rodzajów biletów dostępnych w ofercie WKD.

Fot. Wikipedia/Adrian Grycuk CCA 3.0

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies