Kampania przygotowana na zlecenie fundacji, będzie emitowana w dwóch odsłonach: wiosennej i jesiennej
Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała o uruchomieniu nowej kampanii, mającej na celu promowanie standardu Click to Pay. Będzie miała dwie odsłony, wiosenną, w okresie kwiecień-czerwiec oraz jesienną, w okresie wrzesień-listopad bieżącego roku. Przygotowane na zlecenie fundacji materiały wideo będą emitowane w internecie, w tym na platformach Facebook, Instagram i TikTok. Inne formaty materiałów będą widoczne także w portalach internetowych oraz w Google.
Click to Pay pozwala konsumentom płacić za zakupy bez konieczności wpisywania danych i numeru karty przy każdym zamówieniu oraz jednocześnie zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji online. Rozwiązanie oparte jest na technologii tokenizacji danych karty, co oznacza, że rzeczywiste dane zastępowane są unikatowym tokenem, dzięki czemu, są chronione. Tokenizacja uznawana jest aktualnie za najlepsze dostępne rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo płatności cyfrowych.
– Do tej prostoty, wygody i szybkości transakcji chcielibyśmy zachęcić użytkowników, którzy do tej pory dokonywali swoich płatności w sieci w tradycyjny sposób. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić specjalną kampanię edukacyjną, która w jasny sposób przybliży konsumentom sposób korzystania z Click to Pay – mówi Joanna Erdman, prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Aby płatności Click to Pay były dostępne w danym sklepie internetowym, firma obsługująca bramkę płatniczą, z której korzysta sklep, powinna przeprowadzić odpowiednie prace wdrożeniowe. Obecnie większość dużych liczących się integratorów płatności online, w tym Autopay, PayU, Przelewy24 i Tpay, umożliwiają już przyjmowanie płatności w standardzie Click to Pay zarówno kartami Mastercard jak i Visa.