Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank ma nowe logo. Zobaczcie, jak teraz będzie wyglądać

mBank informuje, że zmiana logotypu to efekt jego dopasowania do cyfrowego świata

mBank poinformował o liftingu swojego logotypu. Zmiany nie są jednak rewolucyjne, o czym świadczyć może fakt, że większość odbiorców tego nie zauważyła. – Niektórzy z Was zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy identyfikacji wizualnej banku będą dzięki nim bardziej czytelne – pisze mBank na swojej stronie internetowej.

Przeczytajcie także: Nowe konto dla dzieci od BNP Paribas

Dalej z komunikatu instytucji wynika, że w nowym logotypie zastosowano bezszeryfową czcionkę, która została zaprojektowana z myślą o cyfrowych nośnikach. Zastosowano nowe odcienie znanych kolorów banku, które teraz mają być zgodne ze standardami WCAG (Web Content Accessibility Guidelines). – Nie męczą oczu i są bardziej czytelne dla osób niedowidzących – tłumaczy mBank.

Przeczytajcie także: mBank wchodzi do systemu Paybynet

Zdaniem instytucji w nowym logo uporządkowano układ kolorowych pasków. Każdy z nich ma tę samą proporcję. Ponadto logotyp został uproszczony – od teraz przyjmuje formę prostokąta. – Wcześniej korzystaliśmy też z logotypów w formie ikon (np. kuli ziemskiej czy smartfonu). Ikony z paskami pozostaną częścią standardu graficznego banku, ale nie będą już pełnić roli logotypu – twierdzi mBank. A jego nowe logo wygląda tak:

A wcześniej wyglądało tak:

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies