Wśród nowości, jakie pojawiły się właśnie w aplikacji oferowanej przez mBank, jest wygodny proces składania reklamacji transakcji kartowych
mBank udostępnił klientom kolejną wersję swojej aplikacji mobilnej. Można ją pobrać zarówno na urządzenia z systemem Android jak i iOS. Wraz z aktualizacją w apce mBanku pojawi się kilka nowych funkcji. Najważniejszą z nich jest moim zdaniem nowy sposób zgłaszania reklamacji dotyczących np. transakcji kartami.
mBank argumentuje, że nowy proces reklamacyjny, dostępny w aplikacji mobilnej, może być ważny, gdy zaistnieje potrzeba szybkiego zgłoszenia problemu, np. podczas transakcji we wpłatomacie lub bankomacie. Od teraz nie będzie konieczności korzystania z komputera czy oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej i wybrać kolejno: Profil, Kontakt, Reklamacje.
W nowej wersji aplikacji mBanku znajdziecie także wygodny sposób reklamowania nieprawidłowej transakcji, jakiej doszukacie się w historii operacji na koncie. Wystarczy kliknąć w szczegóły transakcji oraz wybrać opcję Reklamuj transakcję. mBank udostępnił także funkcję zarządzania funduszami inwestycyjnymi, o czym możecie przeczytać więcej w tekście mBank udostępnił nową wersję aplikacji mobilnej. A w niej możliwość zarządzania portfelem funduszy inwestycyjnych.
Natomiast ostatnia informacja może zmartwić klientów korzystających ze smartfonów posiadających starsze wersje systemu operacyjnego Android. Jak mBank pisze w informacji do nich, najnowsza wersja aplikacji oznaczona numerem 3.39 nie będzie mogła być zainstalowana na urządzeniach z systemem operacyjnym starszym niż wersja 7. Na takich smartfonach nadal będzie można korzystać z aplikacji mBanku, ale w wersji 3.38.