Ankieta rozesłana przez Revoluta do klientów to kolejny sygnał, że brytyjski fintech szykuje się do zaoferowania produktów kredytowych
Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, będący jednocześnie klientem Revoluta, właśnie otrzymał od brytyjskiego fintechu wiadomość e-mail, w której firma zaprasza go do wypełnienia krótkiej ankiety. – Cały czas dodajemy do Revolut nowe funkcje i produkty, dlatego bardzo ważne jest, abyśmy robili to z twoimi wskazówkami. Tym razem chodzi o produkty kredytowe – czytam w wiadomości przygotowanej przez Revoluta.
Treść korespondencji a także samej ankiety wskazuje zatem, że spółka przygotowuje się do zaoferowania w Polsce kredytów. Szczególnie dużo pytań dotyczy kart kredytowych, co może sugerować, że to właśnie one pozwolą zadebiutować Revolutowi na nowym rynku.
Nowa ankieta Revoluta to kolejny w ostatnich miesiącach sygnał, że spółka pracuje nad ofertą kredytową. Pod koniec lipca fintech zmienił swoją politykę prywatności, w której dodał informacje na temat zasad przetwarzania danych z wniosków kredytowych. Natomiast w październiku ubiegłego roku poinformował o nawiązaniu współpracy z Biurem Informacji Kredytowej. To instytucja gromadząca dane o zobowiązaniach klientów, które służą kredytodawcom m.in. do oceny wiarygodności finansowej osób starających się o pożyczki.
Tymczasem od niedawna klientów z Polski obsługuje nie brytyjski Revolut, tylko jego litewska spółka-córka. Przeniesienie produktów polskich klientów do Revolut Payment UAB ma związek z planowanym wyjściem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Zmiana ta zbiegła się w czasie z uruchomieniem internetowego serwisu transakcyjnego dla klientów indywidualnych, o czym więcej przeczytacie w tekście: Revolut to już nie tylko aplikacja. Na konto zalogujecie się przez przeglądarkę w komputerze.