Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO promuje sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych online. Do wygrania karty do wykorzystania na Orlenie i w Empiku

W nowej akcji PKO BP można wygrać ponad 100 nagród o wartości tysiąc i sto złotych

PKO BP zorganizował konkurs, w którym wygrać można 10 kart o wartości 1000 zł każda do wykorzystania na stacji Orlenu oraz 100 kart o wartości 100 zł każda do wykorzystania na stronie empik.com. Konkurs przeznaczony jest dla osób, które do 30 września za pośrednictwem serwisu iPKO lub aplikacji mobilnej IKO ubezpieczą swój samochód.

Przeczytajcie także: Trzy nowe grafiki kart w ofercie PKO BP

Aby skorzystać z promocji, należy do końca bieżącego miesiąca kupić za pomocą IKO lub iPKO ubezpieczenie komunikacyjne OC, AC lub pakiet obu polis. Ubezpieczenie musi być aktywne przez co najmniej 30 dni od jego zakupu, co oznacza, że nie można odstąpić w tym okresie od umowy. Należy też wypełnić formularz konkursowy dostępny na stronie PKO BP, za pomocą którego trzeba odpowiedzieć na jedno pytanie. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie PKO BP.

Przeczytajcie także: Open banking wkracza do PKO BP

Sprzedaż ubezpieczeń, w tym komunikacyjnych, przez banki za pomocą takich narzędzi jak internetowy serwis transakcyjny czy aplikacja mobilna, to obecnie standard na polskim rynku. Jest to jedna z tzw. wartości dodanych, o które banki uzupełniają swoje serwisy i które stanowić mogą ich dodatkowe źródło przychodów. Zdalną sprzedaż ubezpieczeń, oprócz PKO BP, prowadzą już takie instytucje jak Millennium, mBank, Santander czy ING.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies