Wcześniej BNP Paribas testował usługę w pierwszych stu swoich placówkach
BNP Paribas rozszerzył na wszystkie swoje placówki współpracę z operatorem aplikacji Booksy. Dzięki temu za pomocą tej apki można umówić się na spotkanie z doradcą bankowym w dowolnym oddziale BNP Paribas. Zwiększono także liczbę kategorii tematycznych umawianej wizyty, a dodatkowo umożliwiono zarezerwowanie na spotkanie tłumacza języka migowego.
Jak to działa? W aplikacji należy wybrać oddział, datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu rozmowy z dostępnej listy. Po umówieniu spotkania, użytkownik otrzymuje potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie. Rezerwacja spotkania jest możliwa maksymalnie tydzień i minimalnie 24 godziny przed wybranym terminem. Zmiany można dokonać nie później niż pół godziny przed umówionym spotkaniem.
BNP Paribas chwali się, że kilka miesięcy temu jako pierwszy bank umożliwił klientom umawianie wizyty w oddziale na konkretną godzinę dzięki współpracy z Booksy. Później tą drogą poszło kilka innych instytucji finansowych, jak Alior, Credit Agricole, Open Finanse czy spółdzielnia finansowa ANG. Booksy to aplikacja, która robi karierę także za granicą. Uchodzi za kandydata do miana polskiego jednorożca (startup o wycenie przekraczającej miliard dolarów).