Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ruszyła nowa kampania reklamowa fundacji Polska Bezgotówkowa. Spoty będą emitowane do końca września

Reklamy mają zachęcać przedsiębiorców do instalacji terminali płatniczych, a klientów – do korzystania z kart

Kilka dni temu ruszyła kolejna kampania reklamowa programu realizowanego przez fundację Polska Bezgotówkowa. Dwa spoty o długości 15 i 30 sekund będą emitowane do końca września bieżącego roku. Będzie je można obejrzeć w stacjach telewizji rządowej a także w TVN i Polsacie oraz na wybranych kanałach tematycznych. We wrześniu zostaną też przeprowadzone działania kampanijne w stacjach radiowych.

Przeczytajcie także: Nowa promocja na terminale od Santandera i Elavonu

Kampania Polski Bezgotówkowej ma na celu przekonanie przedsiębiorców, którzy do tej pory nie zainstalowali terminala płatniczego, do otwarcia się na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości realizacji płatności w sposób bezgotówkowy w punktach usługowo-handlowych w swojej okolicy. – W naszej komunikacji podkreślamy korzyści jakie przynosi instalacja terminala, szczególnie teraz, w erze epidemii, kiedy wielu klientów ograniczyło płatności gotówkowe – mówi Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej.

Przedstawiciele wielu agentów rozliczeniowych, a więc firm zajmujących się obsługą terminali płatniczych, podkreślają, że kampanie reklamowe realizowane przez fundację są ważnym wsparciem ich biznesu. Skala prowadzonej przez wielu z nich działalności nie pozwala myśleć o realizacji własnej kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Przeczytajcie także: Na polskim rynku działa już ponad milion terminali płatniczych

W ramach programu Polski Bezgotówkowej finansowana jest instalacja terminali płatniczych m.in. w małych i średnich firmach. Nowi akceptanci mogą korzystać z urządzeń przez rok za darmo. Aby ubiegać się o udział w programie, firma musi wykazać, że przez ostatnie 12 miesięcy nie przyjmowała płatności kartami. Dotąd w ramach projektu na rynek trafiło ponad 310 tys. terminali płatniczych. Ich ogólna liczba w Polsce przekracza już milion.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies