Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PayU chce ułatwić swoim klientom zagraniczną ekspansję. Wprowadza do oferty lokalne instrumenty płatnicze

Firma PayU udostępniła handlowcom takie rozwiązania jak np. iDeal, czyli holenderski odpowiednik polskich pay by linków

PayU, jeden z największych w Polsce dostawców usług płatniczych w e-commerce, poinformował o wprowadzeniu do oferty kierowanej do polskich klientów, lokalnych instrumentów płatniczych popularnych w wybranych krajach. Chodzi o takie metody jak Sofort (popularny m.in. w Austrii), Bancontact (Belgia), Paysafecard (m.in. Francja), MyBank (Grecja), iDeal (Holandia) czy Giropay (Niemcy).

Przeczytajcie także: Polacy chętnie wykorzystują raty w internecie

Zdaniem PayU coraz więcej sprzedawców internetowych zamierza rozwijać się, kierując swoją ofertę do klientów z zagranicy. Międzynarodowym standardem w płatnościach pozostaje karta bankowa, jednak w wielu krajach popularne są lokalne instrumenty płatnicze, takie jak w polskich warunkach przelew pay by link czy Blik. Udostępnienie więc metod płatności działających na lokalnych rynkach ma pomóc firmom z Polski w zdobyciu zagranicznych klientów.

Przeczytajcie także: Zmiany w zarządzie polskiego PayU

PayU w informacji prasowej na temat przeprowadzonego wdrożenia przytacza dane Eurostatu, z których wynika, że 35 proc. mieszkańców Europy, robiących zakupy online, korzysta z ofert zagranicznych e-sklepów, a sprzedaż transgraniczna jest jednym z największych trendów w e-commerce. Potencjał biznesowy handlu transgranicznego dostrzega też coraz więcej polskich e-sklepów – bo już 37 proc. z nich osiąga przychody ze sprzedaży do krajów Unii Europejskiej.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies