ING o pracach nad nową ofertą informuje w korespondencji kierowanej do użytkowników serwisu Moje Usługi
ING pracuje nad rozbudową funkcjonalności platformy Moje Usługi. Jedną z nowych opcji, która wkrótce ma pojawić się w tym serwisie, będzie możliwość zarządzania subskrypcjami. Chodzi o usługi abonamentowe takich dostawców jak np. Netflix, Spotify czy HBO GO. Tak przynajmniej wynika z korespondencji rozesłanej do niektórych użytkowników platformy Moje Usługi.
Operator serwisu Moje Usługi rozesłał do klientów wiadomości e-mail, w których informuje o prowadzonych pracach nad różnymi funkcjami umożliwiającymi zarządzanie subskrypcjami. Prosi też klientów o wypełnienie krótkiej ankiety, która ma pomóc lepiej dopasować rozwiązanie do potrzeb użytkowników. Pyta w niej m.in. o nazwy usług abonamentowych, z których się korzysta, czy robi się to samodzielnie czy np. wspólnie z rodziną oraz w jaki sposób się za nie płaci.
Moje Usługi to platforma opracowana przez należącą do banku spółkę ING Usługi dla Biznesu. Za pośrednictwem tego serwisu można w jednym miejscu gromadzić rachunki i faktury od różnych dostawców i zarządzać płatnościami np. za telefony, kablówkę, prąd, gaz, itd. Wszystkie rachunki mogą też opłacać się automatycznie. Moje Usługi pozwalają także na korzystanie z płatności odroczonych dostarczanych przez Twisto.
Popularność usług subskrypcyjnych opłacanych za pomocą kart rośnie, stąd coraz więcej instytucji finansowych wprowadza rozwiązania ułatwiające zarządzanie nimi. Pierwszym bankiem w Polsce, który wprowadził taki moduł do swojej aplikacji na smartfony, jest SGB. Nad podobnym pracuje także Revolut. Więcej na ten temat w tekście Revolut pozyskał 80 mln dolarów nowego finansowania. I zapowiada ciekawe usługi, w tym zarządzanie subskrypcjami.