Credit Agricole wprowadza też kilka innych nowości dla klientów indywidualnych i firmowych
Credit Agricole wprowadził kilka nowych funkcji do internetowego serwisu transakcyjnego. Wśród nich jest np. obsługa ubezpieczeń. Dzięki tej opcji można sprawdzić aktualnie posiadane polisy oraz ich szczegóły. Łatwo można też opłacić kolejną składkę, a w razie konieczności zgłosić roszczenie.
Natomiast użytkownicy tokena, jeśli chcą korzystać z autoryzacji kodami SMS, od teraz mogą uruchomić ją samodzielnie w ustawieniach, po zalogowaniu na konto. Z kolei posiadacze rachunków firmowych mogą wygenerować Jednolity Plik Kontrolny. Aby to zrobić, należy przejść do szczegółów rachunku firmowego, wybrać Moje produkty a następnie Konta i kliknąć w Wyciągi. JPK powinien zostać dostarczony e-mailem następnego dnia.
Wśród ogłoszonych przez Credit Agricole nowości znalazła się także zmiana w zasadach korzystania z poczty w serwisie transakcyjnym. Od teraz wysyłając wiadomości do banku, klient może załączyć pliki, np. jpg czy pdf. Wreszcie w aplikacji CA24 Mobile został zwiększony limit na wypłaty gotówki Blikiem z bankomatów. Obecnie wynosi on 5 tys. zł.