Biuro prasowe ING podaje, że wdrożenie aplikacji Moje Usługi jest aktualnie rozważane
Operator platformy Moje Usługi rozesłał do użytkowników ankietę, w której pyta o cechy, jakie powinna mieć aplikacja mobilna. W liście przewodnim pisze, że apka na smartfony to często poruszany przez klientów temat i jedna z najbardziej przez nich wyczekiwanych funkcji. Wygląda więc na to, że wkrótce użytkownicy serwisu Moje Usługi będą mogli z niego korzystać za pomocą aplikacji mobilnej. O potwierdzenie tego zwróciłem się do biura prasowego ING, które podało, że wprowadzenie takiej apki jest rozważane.
W ankiecie rozesłanej do klientów operator Moje Usługi pyta ich m.in. o preferowane zasady logowania do aplikacji na smartfonach, czy chcą otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach płatności za rachunki, czy te powiadomienia mają być wysyłane za pomocą SMS-ów czy komunikatów push, czy wolą płacić każdą fakturę oddzielnie czy może kilka za jednym razem, itd.
Moje Usługi to serwis wprowadzony przez należącą do Banku Śląskiego spółkę ING Usługi dla Biznesu. Platforma pozwala na agregowanie w jednym miejscu płatności za różne, stałe rachunki takie jak dostawa energii elektrycznej, kablówkę, telefon komórkowy, itd. Moje Usługi umożliwiają płatności odroczone przy współpracy z fintechem Twisto. Ostatnio wprowadzono także możliwość płatności automatycznych z rachunku dodanej karty bankowej. Aby korzystać z systemu Moje Usługi, nie trzeba być klientem ING. Moje Usługi znalazły się na tegorocznej Mapie Polskiego Fintechu i były nominowane do nagród cashless.pl w kategorii Projekt Fintech.