Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
W czerwcu mBank zmieni aplikację. Zobaczcie, jak będzie wyglądał nowy pulpit

Zaplanowane przez mBank zmiany na stronie głównej aplikacji mają za zadanie ułatwić korzystanie z najważniejszych funkcji

mBank ogłosił zmiany, jakie zamierza wprowadzić do aplikacji mobilnej w pierwszych dniach czerwca. Najważniejszą z nich będzie nowy wygląd pulpitu dostępnego po zalogowaniu. W nowej wersji będzie on wyglądał tak:

W oczy rzuca się odświeżona szata graficzna i nowy sposób prezentacji łuku obrazującego tempo wydatków. W nowej wersji zostanie on zmniejszony i przesunięty na prawo a kwota aktualnego salda zostanie przesunięta do góry. W rezultacie na ekranie znajdzie się więcej miejsca dla listy ostatnich transakcji. Obecnie aby zyskać do nich dostęp, należy skrolować ekran.

Przeczytajcie także: Nowy sposób zakładania rachunków maklerskich w mBanku

mBank podaje, że za pomocą nowej wersji aplikacji użytkownicy będą mogli ustawić kolejność produktów widocznych na pulpicie. Wystarczy do tego dłuższe przytrzymanie ikony produktu palcem (funkcja Long press). Dotychczas tę zmianę można było zrobić wyłącznie przez serwis transakcyjny. mBank ulepszy też filtry historii transakcji.

Przeczytajcie także: Zmiany w bankowości internetowej mBanku

Łuk z tempem wydatków to funkcja charakterystyczna dla aplikacji mBanku, niespotykana chyba u konkurencji. Początkowo chętnie z niej korzystałem, ale dziś, po kilku latach używania aplikacji mBanku, praktycznie jej nie zauważam. Ciekaw jestem czy Wy też tak macie? Warto natomiast podkreślić, że na profilu firmowym łuk nie pokazuje tempa wydatków, tylko liczbę zadań do wykonania. Do dziś nie wiem, o co chodzi z tymi zadaniami, czasem aplikacja każe mi zrobić coś, np. wykonać przelewy, które już dawno zrealizowałem. Szkoda, że nie można tej funkcji całkowicie wyłączyć, jeśli ktoś nie chce z niej korzystać.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies