Transformacja cyfrowa jest zdaniem fundacji jednym ze sposobów na poradzenie sobie ze skutkami pandemii
Fundacja Polska Bezgotówkowa, zarządzająca programem finansowania rozwoju sieci akceptacji płatności elektronicznych, startuje z nową kampanią edukacyjną, której celem jest pomoc przedsiębiorcom zmagającym się ze skutkami koronawirusa. Kampania #DziałamyNieZnikamy ma ułatwiać mikro i małym firmom otwarcie się na nowe formy dotarcia do klientów i uruchomienie sprzedaż online.
Nowe przedsięwzięcie fundacji realizowane będzie m.in. za pośrednictwem platformy internetowej dostępnej pod adresem: https://polskabezgotowkowa.pl/dzialamy. Tu zamieszczane będą materiały przeznaczone dla właścicieli małych i średnich firm, pomagające im w cyfrowej transformacji ich działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy będą mogli znaleźć tam m.in. artykuły, e-booki, szkolenia online, infografiki itd. Znajdzie się tam również moduł informujący o ofercie agentów rozliczeniowych w zakresie płatności e-commerce.
Partnerem kampanii jest Agencja Rozwoju Przemysłu, która także podejmuje działania wspierające transformację cyfrową polskich przedsiębiorców. Fundacja zaprasza do współpracy innych partnerów, którzy chcieliby szkolić i doradzać właścicielom firm, w jaki sposób dostosować się do nowych warunków i unowocześnić swój biznes.
– Z uwagi na sytuację epidemiologiczną część przedsiębiorców została zmuszona do ograniczenia, a czasem wręcz do wstrzymania swojej działalności na bliżej nieokreślony czas. Ich sytuacja, pełna niepewności i braku bliskiej perspektywy powrotu do normalności, stworzyła jednocześnie okazję do otwarcia się na rozwiązania, które wcześniej nie były brane pod uwagę. Dlatego też Polska Bezgotówkowa zdecydowała się na udostępnienie narzędzi i treści edukacyjnych dla przedsiębiorców, którzy dotychczas nie wykorzystywali internetowych kanałów sprzedaży i marketingu – podkreślił Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej.
Fot. na licencji CC0