Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Polska Bezgotówkowa w walce z koronawirusem. Uruchamia kampanię wspierającą cyfryzację firm

Transformacja cyfrowa jest zdaniem fundacji jednym ze sposobów na poradzenie sobie ze skutkami pandemii

Fundacja Polska Bezgotówkowa, zarządzająca programem finansowania rozwoju sieci akceptacji płatności elektronicznych, startuje z nową kampanią edukacyjną, której celem jest pomoc przedsiębiorcom zmagającym się ze skutkami koronawirusa. Kampania #DziałamyNieZnikamy ma ułatwiać mikro i małym firmom otwarcie się na nowe formy dotarcia do klientów i uruchomienie sprzedaż online.

Przeczytajcie także: Już 200 tys. firm w programie Polski Bezgotówkowej

Nowe przedsięwzięcie fundacji realizowane będzie m.in. za pośrednictwem platformy internetowej dostępnej pod adresem: https://polskabezgotowkowa.pl/dzialamy. Tu zamieszczane będą materiały przeznaczone dla właścicieli małych i średnich firm, pomagające im w cyfrowej transformacji ich działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy będą mogli znaleźć tam m.in. artykuły, e-booki, szkolenia online, infografiki itd. Znajdzie się tam również moduł informujący o ofercie agentów rozliczeniowych w zakresie płatności e-commerce.

Partnerem kampanii jest Agencja Rozwoju Przemysłu, która także podejmuje działania wspierające transformację cyfrową polskich przedsiębiorców. Fundacja zaprasza do współpracy innych partnerów, którzy chcieliby szkolić i doradzać właścicielom firm, w jaki sposób dostosować się do nowych warunków i unowocześnić swój biznes.

Przeczytajcie także: Polska Bezgotówkowa pomoże operatorom terminali

– Z uwagi na sytuację epidemiologiczną część przedsiębiorców została zmuszona do ograniczenia, a czasem wręcz do wstrzymania swojej działalności na bliżej nieokreślony czas. Ich sytuacja, pełna niepewności i braku bliskiej perspektywy powrotu do normalności, stworzyła jednocześnie okazję do otwarcia się na rozwiązania, które wcześniej nie były brane pod uwagę. Dlatego też Polska Bezgotówkowa zdecydowała się na udostępnienie narzędzi i treści edukacyjnych dla przedsiębiorców, którzy dotychczas nie wykorzystywali internetowych kanałów sprzedaży i marketingu – podkreślił Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej.

Fot. na licencji CC0

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies