ING deklaruje, że wprowadzone zmiany przyspieszają działanie serwisu informacyjnego oraz ułatwiają korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych
W ostatni dzień kwietnia ING Bank Śląski udostępnił klientom nową wersję strony internetowej. Instytucja deklaruje, że wprowadzone zmiany powinny zostać szczególnie docenione przez użytkowników korzystających ze smartfonów. Dostępny od wczoraj serwis informacyjny ING przygotowano w technologii PWA (Progressive Web App), która, zdaniem banku, przyspieszyła działanie strony zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.
Ponadto, jak ING pisze w komunikacie do klientów, osoby korzystające ze smartfonów powinny zauważyć nowy sposób nawigacji po produktach i usługach. Zmieniono szatę graficzną, w tym m.in. wygląd przycisku "Zaloguj" a większość dostępnych treści uporządkowano i zoptymalizowano pod urządzenia mobilne. Zadbano też o to, aby łatwiej mogły z nich korzystać osoby z dysfunkcjami wzroku.
ING podkreśla dalej, że nie zmienił się adres strony internetowej, sposób logowania do bankowości elektronicznej oraz system transakcyjny. Zmiany zostały wprowadzone ze względu na fakt, że coraz więcej osób korzysta ze smartfonów, a dla dużej części z nich jest to jedyne urządzenie, przez które załatwiają swoje sprawy. Na razie według nowego schematu przygotowana została strona główna i ok. 50 podstron, w tym te przeznaczone dla klientów indywidualnych i małych firm. Trwają prace nad aktualizacją pozostałych.