Bank Credit Agricole poinformował, że od poniedziałku w godz. 10-12 nadal będzie obsługiwać seniorów, ale inni klienci też będą mogli wchodzić w tym czasie do jego oddziałów
Rzecznik prasowy banku Credit Agricole poinformował na swoim profilu na Twitterze o zmianach w sposobie obsługi klientów w swoich placówkach. Od najbliższego poniedziałku bank zrezygnuje z tzw. godzin senioralnych między 10.00 a 12.00, w trakcie których w oddziałach obsługiwane były tylko starsze osoby. Przemysław Przybylski poinformował, że w godzinach tych seniorzy nadal będą mieli pierwszeństwo obsługi, ale już nie wyłączność.
Z deklaracji Credit Agricole wynika, że instytucja zdaje się jako jedna z pierwszych w Polsce w branży finansowej zdecydowała wprowadzić pierwszeństwo obsługi dla osób pracujących w ochronie zdrowia. Lekarze, pielęgniarki a także przedstawiciele służb mundurowych będą mogli skorzystać z tego przywileju codziennie w godzinach 12-16.
Ograniczenia wynikające z decyzji mających przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się koronawirusa od początku wpływają na sposób obsługi klientów banków. Zmiany w zakresie pracy oddziałów stacjonarnych to tylko jeden z przykładów. Innym jest konieczność wstrzymania otwierania rachunków osobistych za pośrednictwem kurierów. Decyzje w tej sprawie podjęło kilka instytucji, wśród których był bank Credit Agricole a także Santander, mBank, PKO i Pocztowy.