Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
KIR zwiększa sieć akceptacji systemu mojeID. Rozwiązanie wprowadza Diners Club

Dzięki temu osoby składające wnioski o kartę Diners Club będą mogły potwierdzić swoją tożsamość zdalnie

KIR poinformował w komunikacie prasowym o udostępnieniu systemu mojeID klientom nowej instytucji, czyli firmy Diners Club. Wdrożenie umożliwi potwierdzenie tożsamości w procesie online osobom niemającym dotąd żadnej relacji z tą firmą oraz składającym wniosek o jej kartę. Dzięki temu do wyrobienia plastiku nie będzie potrzebna wysyłka dokumentów za pośrednictwem kuriera.

Przeczytajcie także: Trzeci bank wprowadza mojeID

MojeID to usługa umożliwiająca weryfikację tożsamości w świecie cyfrowym za pomocą loginu i hasła do konta bankowego. W procesie np. składania wniosku o kartę klient wybiera jako sposób potwierdzenia swoich danych mojeID. Wówczas jest przenoszony do bezpiecznego środowiska bankowego, gdzie loguje się na rachunek weryfikując swoje dane. Następnie wraca do składania wniosku. Operator portalu, na którym ten wniosek jest składany, nie ma dostępu do loginu i hasła na konto bankowe.

Przeczytajcie także: Medicover wprowadza mojeID

Diners Club to organizacja płatnicza wydająca karty typu premium za pośrednictwem banków oraz samodzielnie. Jest kolejną w ostatnim czasie instytucją, która wdrożyła rozwiązanie pozwalające potwierdzać tożsamość klientów za pomocą systemu mojeID. Niedawno o udostępnieniu tej usługi informowały m.in. ubezpieczalnia Open Life, sieć medyczna Medicover a wcześniej firma PGNiG. Aktualnie z rozwiązania mojeID mogą korzystać klienci trzech banków, a więc ING, Pekao i PKO.

Okiem eksperta

"Stały rozwój gospodarki cyfrowej sprawia, że relacje z klientami przenoszą się w znacznej mierze do internetu. Rosnące grono uczestników usługi mojeID świadczy o zapotrzebowaniu na technologię umożliwiającą elektroniczne potwierdzanie tożsamości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując proste i bezpieczne rozwiązanie, które pozwala przyspieszyć i uprościć wiele procesów oraz zredukować koszty bieżącej obsługi klientów."

Piotr Alicki
Prezes KIR
KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies