Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Banki z Polski mają już 13,8 mln klientów mobilnych. Najnowsze dane za IV kw. 2019 r.

Jednocześnie prawie 6,5 mln klientów loguje się na rachunki wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych

Z danych zebranych przez serwis cashless.pl wynika, że w IV kw. 2019 r. banki działające na polskim rynku miały łącznie prawie 13,8 mln klientów aktywnie korzystających z bankowości mobilnej. Chodzi o osoby, które w każdym z trzech miesięcy poprzedniego kwartału logowały się na swój rachunek za pomocą urządzenia mobilnego, korzystając z aplikacji, serwisu light czy ze zwykłego systemu transakcyjnego otwieranego np. na smartfonie.

Przeczytajcie także: Blik ma prawie 4,5 mln aktywnych użytkowników

Grudniowy wynik w porównaniu z wrześniem 2019 r. oznacza, że w ciągu kwartału bankowość mobilna zyskała prawie 800 tys. nowych klientów. Najwięcej osób zarządzających kontem osobistym przez smartfona miał największy detalista na polskim rynku, czyli PKO – ponad 3,4 mln, czyli o ok. 160 tys. więcej niż we wrześniu. Na kolejnych miejscach uplasowały się mBank i ING – oba mają więcej niż 2 mln mobilnych klientów. A następnie Pekao, Santander i Millennium – każdy ma ponad milion klientów mobilnych.

Przeczytajcie także: Do płatności mobilnych dodaliście ok. 2,6 mln kart

Dane udostępnione serwisowi cashless.pl wskazują ponadto, że na polskim rynku jest już prawie 6,5 mln osób korzystających z bankowości elektronicznej w modelu mobile only, a więc niemal wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych. W tej statystyce przoduje również PKO – ma prawie 1,7 mln klientów mobile only. Dalej znajdują się ING, mBank i Millennium. Szczegółowe dane w tabelach poniżej.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies