Millennium właśnie uruchomiło w apce możliwość zakupu biletów do kin sieci Helios
Podczas zakończonej przed chwilą konferencji prasowej szefowa bankowości elektronicznej w Millennium Halina Karpińska zaprezentowała nową usługę wprowadzoną właśnie do aplikacji mobilnej. Chodzi o możliwość zakupu biletów na seanse w dowolnym kinie ogólnopolskiej sieci Helios. Usługa umożliwia wybór kina, godziny seansu, miejsc na sali oraz płatność. Ta może zostać zrealizowana np. z rachunku osobistego czy karty kredytowej.
Karpińska podkreśliła, że Millennium od dłuższego czasu buduje swoją aplikację mobilną w ten sposób, aby stała się ona centrum zarządzania nie tylko finansami. Stąd od dawna w jego apce znajduje się opcja zakupu biletów komunikacji miejskiej i parkingowych czy ubezpieczeń komunikacyjnych. Od niedawna klienci Millennium mogą też korzystać z funkcji Autopay (płatności za przejazd autostradami). – Po kilku usługach kierowanych do kierowców przyszła kolej na wprowadzenie usługi związanej z rozrywką – powiedziała przedstawicielka banku.
Zdaniem Karpińskiej możliwość zakupu biletów do kin to nie ostatnia funkcja z obszaru tzw. wartości dodanych, która trafiła do aplikacji Millennium. Wkrótce mają się pojawić kolejne, choć nie zdradzono jakie. Rozwijana ma być także współpraca z operatorem kin Helios. W jej wyniku w aplikacji Millennium mają pojawić się nowe usługi dla kinomanów.
Decyzja Millennium o wprowadzeniu do aplikacji możliwości zakupu biletów do kina to potwierdzenie jednego z trendów, jaki rządzi rozwojem bankowości mobilnej. Aplikacje o tzw. wartości dodane, a więc niezwiązane bezpośrednio z finansami, uzupełnia wiele banków w Polsce. Możliwość zakupu biletów komunikacyjnych czy parkingowych znajdziecie już w apkach m.in. Santandera, PKO, BNP Paribas czy Nest.
Ciekawe czy opcja zakupu biletów do kina w aplikacji bankowej przypadnie Wam do gustu. Jeśli tak to Millennium na pewno szybko zyska naśladowców integrujących się z sieciami kinowymi samodzielnie lub przez pośredników (np. SkyCash). Jeżeli idzie o wartości dodane wprowadzone przez Millennium wcześniej, to cieszą się one rosnącą, ale wciąż umiarkowaną popularnością. Na 1,2 mln użytkowników aplikacji Millennium bilety komunikacyjne i parkingowe kupuje ok. 50 tys. klientów, a przejazd autostradami opłaca ok. 22 tys. osób.