ING chwali się też pierwszymi statystykami serwisu umożliwiającego agregację faktur różnych dostawców
Bank ING poinformował o wdrożeniu nowej metody płatności do oferowanego przez siebie serwisu Moje Usługi. Od teraz jego użytkownicy mogą korzystać z odroczenia płatności realizowanego za pomocą technologii fintechu Twisto. Dzięki temu faktura za gaz, prąd czy telefon jest opłacana w terminie wskazanym przez wystawcę dokumentu, natomiast użytkownik serwisu Moje Usługi ma 21 dni na uregulowanie płatności bez dodatkowych kosztów.
Moje Usługi to system internetowy, wdrożony przez ING jesienią ubiegłego roku i przy współpracy z polskim startupem BillTech. Z systemu mogą korzystać wszyscy klienci – nie jest konieczne posiadanie konta osobistego w ING. Moje Usługi umożliwiają automatyczną agregację różnych rachunków w jednym miejscu. Serwis mailem lub smsem przypomina o terminach płatności i pozwala na opłacenie kilku należności za pomocą jednego kliknięcia. Dane do serwisu mogą być automatycznie zaciągane z elektronicznych biur obsługi klienta (eBOK-ów) i e-maili. Płatności można dokonać za pomocą np. przelewu pay by link, karty, Blika a teraz także Twisto.
Przy okazji wdrożenia odroczonych płatności do Moich Usług ING pochwalił się pierwszymi statystykami swojego nowego rozwiązania. Od jego wdrożenia w październiku 2019 r., w serwisie Moje Usługi zarejestrowało się 9 tys. użytkowników, którzy opłacili ponad 10 tys. koszyków płatności, zawierających łącznie 15 tys. rachunków. Serwis jest w stanie automatycznie pobrać dane od ponad 300 dostawców takich usług jak prąd, gaz, internet, a także od spółdzielni mieszkaniowych. Ponad 2 500 użytkowników przekazało Moim Usługom swoje dane dostępowe do e-boków, aby móc automatycznie agregować faktury i rachunki od różnych dostawców w jednym miejscu.