Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Uwaga klienci BNP Paribas i byłego Raiffeisen Polbanku. Ważne informacje na temat fuzji operacyjnej

BNP Paribas planuje przenieść produkty klientów exRaiffeisen Polbank do swojego systemu w drugi weekend listopada

BNP Paribas opublikował dziś komunikat prasowy, w którym przedstawia szczegóły planowanej na 9-11 listopada tego roku fuzji operacyjnej z byłym Raiffeisen Polbankiem. Proces będzie polegał na przeniesieniu wszystkich produktów zakładanych przez klientów w przejętym banku do systemu informatycznego BNP Paribas. Po tym weekendzie z rynku znikną więc takie rozwiązania jak systemy internetowe: Online, Online Biznes, Dealer, Broker oraz aplikacje mobilne: Mobilny Portfel, Mobilny Broker i Mobile Biznes.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wycofuje program lojalnościowy Wizz Air

Jednocześnie na czas prac technicznych ograniczony będzie dostęp do niektórych usług, w szczególności bankowości internetowej. W piątek 8 listopada placówki BNP Paribas będą zamknięte od godz. 13.00. Ostatnia sesja przelewów przychodzących systemu Elixir będzie rozliczona do godz. 18 a wychodzących – do godz. 15.00. Od godz. 15.00 w piątek nie będzie możliwości zalogowania do systemów: Online, Online Biznes, Dealer, Broker, aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel i Mobilny Broker Mobile Biznes. Natomiast od godz. 22.00 nie będzie możliwości zalogowania także do systemów GOonline, Pl@net i aplikacji mobilnej GOmobile, Biznes Pl@net oraz BGŻ Optima. Za pomocą powyższych systemów nie będzie można też realizować płatności internetowych.

Jednocześnie bank deklaruje, że transakcje kartami płatniczymi będą w pełni dostępne. Natomiast transakcje Blik i pay by link nie będą możliwe od piątku 8 listopada od momentu wyłączenia systemów elektronicznych, a więc od godz. 15.00 dla klientów dawnego Raiffeisen Polbank i od godz. 22.00 dla obecnych klientów banku BNP Paribas. Nie będzie też możliwości dodania lub usunięcia karty płatniczej do usługi Apple Pay, Google Pay. Transakcje realizowane z wykorzystaniem tych usług będą realizowane normalnie.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja mobilna od BNP Paribas

Od 12 listopada klienci byłego Raiffeisen Polbanku zaczną korzystać ze wspólnego dla wszystkich systemu bankowości elektronicznej GOonline. Ale numery rachunków bankowych pozostają bez zmian, a karty płatnicze pozostaną aktywne (zgodnie z datą ważności na karcie). Dotychczasową aplikację mobilną Mobilny Portfel od 12 listopada br. zastąpi aplikacja GOmobile. Mobilny Portfel zostanie wyłączony.

Zmiany dotyczą również klientów biznesowych, przedsiębiorstw i korporacji korzystających do tej pory z systemu bankowości internetowej Online Biznes. Użytkownicy tego systemu 12 listopada br. zostaną przeniesieni do systemu bankowości internetowej BiznesPl@net. Wyłączona zostanie aplikacja mobilna Mobile Biznes. Trzeba będzie pobrać nową apkę – GOmobile Biznes.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies