Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BNP Paribas wyłączy system i aplikację byłego Raiffeisen Polbanku. Oto szczegóły tego procesu

BNP Paribas poinformował klientów przejętego Raiffeisen Polbanku, że od 12 listopada nie będą już mogli logować się na konta przez używane dotąd serwisy

BNP Paribas wysłał do klientów byłego Raiffeisen Polbanku informację na temat planowanych zmian, które nastąpią w długi listopadowy weekend, a które wiążą się z fuzją operacyjną. W jej trakcie produkty takie jak rachunki czy karty zakładane w przeszłości w Raiffeisen Polbanku przeniesione zostaną do systemu BNP Paribas. Będzie to mieć kilka istotnych konsekwencji.

Przeczytajcie także: Zobaczcie co oznacza fuzja R.Polbank i BNP Paribas

Przede wszystkim od 12 listopada klienci byłego Raiffeisen Polbanku nie będą mogli logować się na rachunki za pomocą dotychczasowego systemu bankowości elektronicznej. Zostanie on zastąpiony serwisem GOonline, czyli nowym systemem transakcyjnym oferowanym przez BNP Paribas. Większość posiadaczy rachunków będzie mogła logować się na konta za pomocą dotychczasowego loginu. Podczas pierwszego logowania w wiadomości SMS otrzymają jednorazowe hasło, które będą musieli następnie zmienić nadając własne.

Jak informuje BNP Paribas, do nowego systemu zostaną przeniesione: historia transakcji z ostatnich 24 miesięcy, wyciągi z ostatnich 12 miesięcy, aktualne produkty, zdefiniowani odbiorcy, zlecenia stałe, przelewy z przyszłą datą i limity transakcyjne. Numery rachunków nie zmienią się, podobnie jak numery kart płatniczych i PIN-y do nich. Natomiast klienci posiadający dziś rachunki zakładane zarówno w byłym Raiffeisen Polbanku jak i obecnym BNP Paribas będą mogli korzystać z obu, logując się za pomocą dowolnego ze swoich loginów.

Przeczytajcie także: Twisto wprowadza aplikację i kartę wielowalutową

Osoby korzystające z aplikacji Mobilny Portfel, aby nadal używać bankowości mobilnej, będą musiały pobrać na swój smartfon aplikację BNP Paribas – GOmobile. Po jej uruchomieniu będą musiały podać login do bankowości internetowej a następnie nazwisko rodowe matki. Kod do aktywacji zostanie przesłany w SMS, a po jego podaniu system poprosi o zdefiniowanie nowego PIN-u do aplikacji.

Jak informuje BNP Paribas, fuzja operacyjna oznacza też zmiany dla klientów biznesowych byłego Raiffeisen Polbanku. I tak używany przez nich system Dealer zostanie zastąpiony systemem FX Planet a system Broker – systemem Sidoma WEB. Z kolei aplikacja Mobilny Broker zostanie zastąpiona aplikacją GObroker. BNP Paribas postanowił też wyłączyć usługę Wideo Doradcy. Bank podał też, że fuzja operacyjna będzie wiązać się z chwilowymi utrudnieniami w dostępie do usług. Szczegóły na ten temat mają być podane w oddzielnej korespondencji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies