Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Dostawca płatności Fitbit Pay może zmienić właściciela. W spółkę zainwestuje właściciel marki Google?

Fitbit Pay to płatności mobilne dostępne na zegarkach i opaskach sportowych Fitbit

Fitbit Pay to jeden z wielu cyfrowych portfeli dostępnych dla klientów z Polski i jeden z dwóch działających na sportowych smartwatchach. Z publikacji agencji Reuters wynika, że operator usługi, a więc producent wearables czyli urządzeń ubieralnych Fitbit, może zostać sprzedany. Powodem poszukiwania inwestora jest m.in. coraz silniejsza konkurencja ze strony chińskich producentów, takich jak Huawei i Xiaomi.

Przeczytajcie także: Fitbit Pay wkrótce dla klientów SGB

Z opublikowanych informacji wynika, że konkretna decyzja w sprawie sprzedaży jeszcze nie zapadła, ale trwa analiza możliwości w tym zakresie. A jednym z potencjalnych kupców wymienianych w tym kontekście jest właściciel marki Google, który ma być zainteresowany mocniejszym wejściem w segment urządzeń ubieralnych.

Przeczytajcie także: Będzie nowy smartwatch do płatności Fitbit Pay

Fitbit Pay to płatności mobilne działające na smartwatchach (Versa i Ionic) oraz opaskach (limitowane wersje Charge) produkowanych przez Fitbit. Aby z nich skorzystać, trzeba najpierw zainstalować na telefonie aplikację Fitbit, powiązać z nią kartę bankową, a następnie sparować z urządzeniem. Płatności Fitbit Pay dostępne są w Polsce dla klientów Santandera, Pekao i Revoluta. Konkurencyjnym rozwiązaniem są płatności Garmin Pay. Natomiast firma Google oferuje płatności Google Pay działające na smartfonach z systemem Android i wybranych smartwatchach z systemem Wear OS.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies