Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mobilna autoryzacja od PKO zadziała także w oddziałach. Na razie dla wybranych operacji

PKO jest kolejnym bankiem w Polsce, który pozwala potwierdzać zlecenia w placówkach przy pomocy aplikacji mobilnej

PKO poinformował swoich klientów, że od teraz za pomocą mobilnej autoryzacji w IKO można zatwierdzać wybrane operacje zlecane w oddziałach i agencjach banku. Mowa o wpłatach i wypłatach gotówki, w tym w walutach obcych, oraz o przelewach. Bank jednocześnie zadeklarował, że lista operacji możliwych do zatwierdzania w placówkach przy pomocy bankowości mobilnej ma się wydłużyć.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia komunikacyjne trafiły do IKO

PKO zachęcając klientów do korzystania z nowego rozwiązania wymienia kilka jego zalet. Po pierwsze ma ono oszczędzać czas, gdyż autoryzacja przy pomocy IKO trwa krócej niż za pomocą hasła z SMS-a. Ponadto mobilna autoryzacja jest rozwiązaniem ekologicznym (nie trzeba podpisywać papierowego dokumentu) i wygodnym, gdyż użytkownik aplikacji ma w niej dostęp do pełnej historii autoryzacji.

Przeczytajcie także: PKO wprowadza natychmiastowe przelewy zagraniczne dla firm

Mobilna autoryzacja stała się już standardem na polskim rynku. Obecnie za pomocą tej innowacji operacje zlecane w internetowym serwisie transakcyjnym potwierdzać mogą klienci większości liczących się banków komercyjnych. Zastosowanie jej do zatwierdzania transakcji w oddziałach to jednak coś innego. Na razie taka usługa nie jest powszechna. Pierwszą instytucją, która zdecydowała się ją wprowadzić, był mBank.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies