Nowy instrument płatniczy w aplikacji SkyCash jest dostępny dla abonamentowych klientów telekomu
Orange poinformował o rozszerzeniu współpracy z operatorem aplikacji SkyCash. Od teraz jej użytkownicy, będący jednocześnie abonamentowymi klientami tego operatora komórkowego, mogą płacić za bilety komunikacji miejskiej w ciężar rachunku za telefon. Wystarczy, jeśli podczas zakupu biletów w jednym z kilkudziesięciu miast dostępnych w SkyCash, wskażą opcję: Dolicz do rachunku Orange.
To drugi etap współpracy Orange z operatorem aplikacji SkyCash. Kilka tygodni temu telekom informował o uruchomieniu usługi polegajacej na doliczaniu do rachunku wydatków w strefach płatnego parkowania obsługiwanych przez SkyCash. Klienci telekomu mogą płacić za parkowanie przy pomocy SMS-ów i komunikatora Messenger. Żeby skorzystać z pierwszej opcji, należy wysłać SMS o treści START na numer 80555, skonfigurować usługę podając numer rejestracyjny samochodu, miasto i strefę parkowania, w której pojazd będzie stał. Po zakończeniu postoju należy wysłać SMS o treści STOP na ten sam numer.
Natomiast klienci korzystający z Messengera całą konfigurację mogą przeprowadzić na czacie z profilem Mobilny Parking, podając odpowiednie dane i wysyłając polecenie ROZPOCZNIJ. O ile jednak, jak wynika z komunikatu Orange, doliczanie płatności za bilety do rachunku telefonicznego nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, o tyle za parkowanie już tak. Miesięczny abonament za tę usługę kosztuje 4,99 zł (pierwsze 14 dni są bezpłatne).
Orange jest drugim telekomem w Polsce, który nawiązał współpracę z operatorem aplikacji SkyCash. Wcześniej zrobił to Play. Ciekawostką jest fakt, że konkurencyjny dla SkyCash moBiLET zacieśnia współpracę z bankami. Kooperuje już m.in. z Santanderem, Millennium, BNP Paribas czy PKO. Wygląda na to, że operatorzy płatności zdalnych do dalszego rozszerzania bazy klientów potrzebują wsparcia z zewnątrz.