PKO wprowadził do sprzedaży karty debetowe w barwach tegorocznych beniaminków Ekstraklasy piłkarskiej
PKO poinformował na swoim profilu na Twitterze o wprowadzeniu do sprzedaży kart debetowych z dwoma nowymi wizerunkami. Nawiązują one do barw klubowych ŁKS-u Łódź i Rakowa Częstochowa. Oba kluby piłkarskie awansowały w tym roku do najwyższej klasy rozgrywek piłki nożnej w Polsce. Karty wyglądają tak:
PKO jest sponsorem tytularnym Ekstraklasy piłkarskiej w Polsce. W ramach współpracy z ligą oferuje fanom futbolu karty debetowe z wizerunkami wszystkich drużyn piłkarskich występujących w najwyższej serii rozgrywek. Karty te weszły na stałe do sprzedaży w lutym bieżącego roku. Więcej na ten temat możecie dowiedzieć się tutaj.
Karta z wizerunkiem nawiązującym do barw klubów piłkarskich to wersja standardowej debetówki wydawanej do rachunków osobistych. Może ona pełnić rolę karty wielowalutowej i pomagać oszczędzać na przewalutowaniach. Można ją dodać do portfeli cyfrowych takich jak Apple Pay czy Garmin Pay. Jej używanie standardowo kosztuje 8 zł miesięcznie, ale kosztu tego łatwo uniknąć wykonując miesięcznie transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 300 zł. Z cennika PKO wynika, że wydanie karty z wizerunkiem kosztuje jednorazowo 14,90 zł.
Karty z indywidualnymi wizerunkami znajdują się w ofercie kilku banków działających na polskim rynku. Jako pierwszy zaoferował je zdaje się ING. Później zaczęły je sprzedawać m.in. Pekao, Getin, BOŚ, mBank czy właśnie PKO. Ten ostatni pozwala na zakup nie tylko kart z wizerunkami klubów piłkarskich, ale także z innymi ciekawymi grafikami, do wyboru z galerii dostępnej na stronie internetowej banku.