Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Millennium: nowa aplikacja z Autopay dla wszystkich klientów w ciągu kilku dni

Aplikacja Millennium nowej generacji pojawiła się kilka tygodni temu, ale wciąż nie każdy może z niej korzystać

Bank Millennium poinformował na Twitterze, że jego aplikacja mobilna najnowszej generacji trafi do wszystkich klientów w ciągu kilku najbliższych dni. Wśród najciekawszych nowości znajdziecie w niej możliwość korzystania z funkcji Autopay. Millennium podał jednocześnie, że dotąd w tej usłudze za pośrednictwem jego apki zarejestrowało się ponad 2 tys. osób.

Przeczytajcie także: Autopay ruszyło na autostradzie A4

Millennium nową aplikację mobilną wdrożył kilka tygodni temu wraz z nowym internetowym serwisem transakcyjnym. Jednak jak dotąd z rozwiązań tych korzystać mogą tylko wybrane grupy klientów. Niedawno szefowa bankowości elektronicznej w Millennium Halina Karpińska zadeklarowała, że wszyscy używać ich będą mogli przed końcem bieżącego roku, ale w pierwszej kolejności udostępniana będzie bankowość mobilna.

Przeczytajcie także: Aplikacja Bacca zniknie wkrótce z rynku

Natomiast Autopay to usługa wdrożona przez trójmiejską spółkę Blue Media. Pozwala ona na podróż płatnymi odcinkami dróg w Polsce i płacenie za to zdalnie. Po zarejestrowaniu w aplikacji Autopay i powiązaniu z nią karty płatniczej system na bramkach automatycznie rozpoznaje numery rejestracyjne auta i podnosi szlabany a następnie pobiera płatność z rachunku karty. Autopay od roku działa na A1 a od kilku dni także na A4 między Krakowem a Katowicami. W ostatnich dniach aplikacja Autopay awansowała na pierwsze miejsce wśród aplikacji finansowych w Polsce w markecie App Store i na trzecią pozycję w Google Play.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies