Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa usługa w aplikacji PKO. Przez IKO można już kupować bilety komunikacji miejskiej

PKO wprowadził nową funkcję we współpracy z firmą moBiLET

Użytkownicy aplikacji IKO na smartfonach z systemem operacyjnym iOS mogą już znaleźć w markecie App Store aktualizację apki, która zawiera obiecywaną przez PKO jakiś czas temu funkcję. Chodzi o zakup biletów komunikacji miejskiej. Bank wprowadził usługę we współpracy z firmą moBiLET. Odpowiednia wersja IKO na urządzenia z systemem operacyjnym Android ma pojawić się w ciągu kilku dni.

Przeczytajcie także: Limit odnawialny już dostępny w aplikacji IKO

Umożliwiając zakup biletów komunikacji miejskiej w swojej aplikacji PKO dołączył do grupy kilku banków, które taką usługę już oferują. Są to m.in. Santander, Millennium czy operator aplikacji Mobilny Portfel (kiedyś Raiffeisen Polbank a obecnie BNP Paribas). Wszystkie te instytucje współpracują na tym polu właśnie z firmą moBiLET, która we własnej aplikacji sprzedaje bilety autobusowe i parkingowe w kilkudziesięciu miastach w Polsce.

Przeczytajcie także: Obsługa głosowa IKO najwcześniej pod koniec roku

Jeżeli zaś chodzi o bilety w IKO, to użytkownik może wybrać opcję, by mieć do nich dostęp już przed zalogowaniem do aplikacji. Dodatkowo oprogramowanie wysyła komunikat push na dwie minuty przed końcem ważności biletu – to wygodna funkcja dla korzystających z biletów krótkookresowych. Wraz z najnowszą aktualizacją IKO bank wprowadził parę innych drobnych zmian, m.in. na kaflu z saldem rachunku dodał informację o kwocie dostępnego debetu lub limitu odnawialnego.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies