Szczegóły nowego projektu mają zostać ujawnione na konferencji prasowej w przyszłym tygodniu
Z zaproszenia na przyszłotygodniową konferencję prasową, wystosowanego do dziennikarzy przez biuro prasowe Avivy w Polsce wynika, że firma planuje wprowadzić na rynek nową markę. Szczegóły przedsięwzięcia nie są na razie znane, ale pewne wnioski można wyciągnąć z treści samego zaproszenia.
Wynika więc z niego, że pod nową marką Aviva będzie sprzedawać produkt z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Ze swoją ofertą będzie chciała dotrzeć do, jak określono to w zaproszeniu, 70 proc. kierowców, którzy nie posiadają jeszcze polisy auto casco. Pomóc w tym ma nowy sposób sprzedaży wykorzystujący aplikację mobilną. Jej ekran powitalny będzie wyglądał prawdopodobnie tak:
Na więcej informacji o nowym produkcie Avivy trzeba poczekać do najbliższego wtorku. Natomiast towarzystwa ubezpieczeniowe działające na polskim rynku, choć w oferowaniu nowoczesnych usług finansowych wciąż pozostają w tyle na przykład za bankami, to zaczynają je gonić. Coraz więcej ubezpieczalni wprowadza np. aplikacje mobilne do zgłaszania szkód, m.in. Warta Mobile, czy do zakupu ubezpieczeń, np. Screenity od TU Europa. Aviva będzie więc kolejnym towarzystwem, które wprowadzi usługę z segmentu insurtech.
Tymczasem ubezpieczenia komunikacyjne można już w Polsce kupować za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Zdaje się pierwszą instytucją, która wprowadziła je do sprzedaży na szerszą skalę, był bank Millennium. Później produkty tego rodzaju znalazły się w ofercie m.in. Yanosika, który wraz z sopocką Hestią uruchomił w tym celu oddzielną markę – YU Ubezpieczenia. Więcej na ten temat tutaj.