Udostępnienie następnej wersji aplikacji bank Millennium zapowiedział już kilka tygodni temu
W markecie Google Play możecie znaleźć już nową wersję aplikacji mobilnej Millennium, której wprowadzenie bank zapowiedział podczas konferencji prasowej pod koniec marca bieżącego roku. Cashless pisał o tym tutaj. Wdrożenie apki poprzedziło udostępnienie klientom nowego serwisu transakcyjnego na komputery, co stało się na początku maja. Teraz nowe rozwiązania trafiły także na smartfony.
Wśród nich są m.in. tzw. "dodatki", które mają ułatwiać codzienne zarządzanie kontem. Dzięki nim możecie wybrać i dodać do pulpitu te funkcje aplikacji, które waszym zdaniem są najbardziej przydatne, np. "wygodny przelew" (umożliwia zlecenie przelewu bezpośrednio z pulpitu) czy "zbiórka" (ułatwienie gromadzenia pieniędzy na określony cel). W nowej bankowości mobilnej Millennium znajdziecie też element o nazwie "wydarzenia" informujący o ostatnich zmianach na rachunku, a także uproszczone menu oraz sposób prezentacji salda.
Wdrożenie aplikacji i internetowego serwisu transakcyjnego to nie jedyne nowości, jakie w ostatnim czasie trafiły do oferty Millennium. Niedawno bank uruchomił płatności Apple Pay. Innowacja była bardzo wyczekiwana przez klientów Millennium - bank ten jako jeden z ostatnich ważnych graczy na polskim rynku wprowadził ją do swojej oferty. Więcej na ten temat tutaj.
AKTUALIZACJA
Po publikacji artykułu wielu czytelników doniosło, że wciąż nie ma dostępu do najnowszej wersji aplikacji Millennium. Biuro prasowe banku w odpowiedzi na moją prośbę o komentarz w tej sprawie poinformowało, że z nowej bankowości mobilnej Millennium może korzystać już pierwsza grupa klientów. Bank będzie stopniowo udostępniał rozwiązanie kolejnym. Jak napisano "wkrótce" będą mogli korzystać z niego wszyscy zainteresowani.