Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wkrótce poznacie 20 najbardziej wpływowych kobiet w polskiej branży płatniczej. Premiera rankingu już 7 marca

Cashless, poprzez promowanie managerek, które odniosły sukces, chce wspierać idee stwarzania kobietom szans awansu na równych prawach z panami

"Jeszcze kilka lat temu jako największy problem kobiet w sferze zawodowej wskazałabym "szklany sufit". Sformułowanie oznacza, że pozornie tylko niebo stanowi granice naszych marzeń, ale w praktyce, że ścieżka kariery jest ograniczona. Niższe zarobki, mniejsza szansa na objęcie prestiżowych stanowisk, jawna dyskryminacja. To, co wydaje się na wyciągnięcie ręki znajduje się ponad naszymi możliwościami. Jednak z czasem zaczęłam przyglądać się innemu zjawisku – "lepkiej podłodze".

To fragment eseju Sylwii Chutnik, który znajdzie się w raporcie Cashless poświęconym rankingowi najbardziej wpływowych kobiet w polskiej branży płatniczej. Chutnik pisze dalej, że "zjawisko "lepkiej podłogi" polega na tym, że kobietom brakuje pewności siebie, co skutkuje tym, że często nawet nie próbują zmienić swojej sytuacji zawodowej. "Nie wierzą w swoje możliwości, czując jednocześnie, że "nie zasłużyły". Ich skromność nie poparta jest faktami: często są lepiej wykształcone, doskonale radzą sobie z multitaskingiem, czyli wielozadaniowością i są niesłychanie ambitne".

Przeczytajcie także: Już za tydzień Cashless Breakfast na temat płatności w internecie

Poprzez ranking najbardziej wpływowych kobiet w polskiej branży płatniczej redakcja Cashless chce pokazać, że oderwanie się od lepkiej podłogi jest możliwe. Cashless ma też nadzieję, że projekt zachęci korporacje do tworzenia paniom realnych szans awansu na równych prawach z panami.

W przygotowywanym zestawieniu znajdziecie sylwetki 20 managerek, które nie tylko pełnią kluczowe role w reprezentowanych przez siebie organizacjach, ale mają też decydujący wpływ na kierunek, w jakim rozwija się sfera płatności elektronicznych nad Wisłą. Przypomnę, że Polska należy do globalnych liderów transakcji zbliżeniowych i ma jeden z najnowocześniejszych rynków płatności na świecie.

Przeczytajcie także: Bankowcy przestrzegają przed skutkami brexitu

Ranking 20 najbardziej wpływowych kobiet w polskiej branży płatniczej powstał na podstawie autorskiej metodyki opracowanej przez Cashless. Redakcja przygotowała listę kobiet, które jej zdaniem powinny znaleźć się w zestawieniu. Następnie kilkadziesiąt najważniejszych osób w polskiej branży płatniczej otrzymało od Cashless ankietę z prośbą o zagłosowanie na najbardziej wpływowe panie z możliwością dopisania swoich kandydatek.

Wyniki głosowania, które mogą być dla niektórych zaskakujące, znajdą się w raporcie, jaki zostanie opublikowany 7 marca 2019 r. Najpierw trafi on do subskrybentów newslettera Cashless. Później pojawi się w serwisie Cashless i będzie dostępny dla wszystkich. Partnerem merytorycznym raportu z rankingiem 20 najbardziej wpływowych kobiet w polskiej branży płatniczej jest Mastercard. Patronem medialnym publikacji został zaś serwis Wysokie Obcasy Praca.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies