Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Od wczoraj kolejna nowość w Mobilnym Portfelu. Wkrótce jednak BGŻ BNP Paribas prawdopodobnie wyłączy tę aplikację

W najnowszej aktualizacji apki przeznaczonej dla klientów byłego Raiffeisen Polbanku znajdziecie mobilną autoryzację

W markecie Google Play możecie znaleźć aktualizację Mobilnego Portfela, która zawiera nową funkcję, czyli mobilną autoryzację. Usługa ta pozwala na potwierdzanie operacji zlecanych w internetowym serwisie transakcyjnym za pomocą smartfona i bez konieczności przepisywania kodów z SMS-ów. Specjaliści uważają mobilną autoryzację za rozwiązanie bezpieczniejsze niż hasła jednorazowe a przy tym tańsze dla banków.

Przeczytajcie także: Klienci R. Polbank mogą korzystać z wpłatomatów BGŻ

Tymczasem z nieoficjalnych informacji wynika, że dni Mobilnego Portfela są policzone i wkrótce aplikacja zostanie wyłączona. Zresztą wydaje się to naturalne gdyż BGŻ BNP Paribas, który przejął tzw. wydzieloną część Raiffeisen Polbanku, rozwija własną apkę GOmobile. Migracja produktów klientów przejętego banku na system francuskiej instytucji ma odbyć się jesienią bieżącego roku. A utrzymywanie dwóch różnych aplikacji jest nieopłacalne i raczej niepraktykowane.

Przeczytajcie także: Pierwsze benefity dla klientów R. Polbanku po przejęciu

Biuro prasowe BGŻ BNP Paribas nie chciało jednak wprost potwierdzić informacji na temat planów wyłączenia Mobilnego Portfela. Niemniej odpowiedź na moje pytanie w tej sprawie może sugerować, że są one prawdziwe. – Pracujemy nad ujednoliceniem oferty, niemniej jest jeszcze za wcześnie, by mówić o szczegółach – czytam w oświadczeniu nadesłanym przez służby prasowe francuskiego banku.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies