Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowe funkcje w aplikacji Millennium. Chatbot teraz, wkrótce mobilna autoryzacja i czasowe blokowanie kart

Na urządzenia z systemem Android nowa wersja apki z czatbotem ma być dostępna dzisiaj

Biuro prasowe Millennium podaje, że w markecie Google Play już powinna być dostępna aktualizacja aplikacji banku zawierająca chatbota. Pomaga on m.in. w składaniu zleceń takich jak np. przelewy. Więcej na jego temat możecie przeczytać tutaj. Najnowszej wersji apki jeszcze nie udało mi się pobrać, ale rozumiem, że jest ona udostępniana stopniowo.

Przeczytajcie także: Chatbot trafi do aplikacji Millennium

Tymczasem już wkrótce mobilni klienci Millennium dostaną kilka innych nowości. A jakich? Zdradza to wchodzący w życie 20 grudnia nowy regulamin usług banku. Wśród nich udało mi się znaleźć m.in. mobilną autoryzację oraz czasowe blokowanie kart. Biuro prasowe Millennium nie zdradza jednak konkretnego terminu, w którym te nowości zostaną zaoferowane klientom.

Przeczytajcie także: Oto 22 banki, których już nie ma

Oba te rozwiązania stają się standardem na polskim rynku. Mobilna autoryzacja cieszy się coraz większą popularnością m.in. dlatego, że eksperci uważają ją za bezpieczniejszą od potwierdzania operacji hasłami jednorazowymi wysyłanymi w SMS-ach. Ponadto jest tańsza dla banku, który nie musi wydawać sporych pieniędzy na kosztowne usługi telekomunikacyjne. Z kolei czasowe blokowanie kart pomaga np. przy korzystaniu z siłowni czy basenu. Zostawiając portfel w szatni dla bezpieczeństwa można zablokować karty na czas ćwiczeń.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies