Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kim jest bankowy klient przyszłości? Odpowiedź już we wtorek podczas wydarzenia First Daty

Firma po raz trzeci zaprasza na warsztaty Laboratorium Przyszłości

Tematem tegorocznego wydarzenia Laboratorium Przyszłości organizowanego w najbliższy wtorek przez spółkę First Data Polska będzie klient przyszłości. Zaproszeni specjaliści i goście spróbują znaleźć odpowiedź na pytanie, kim taki klient jest oraz pomóc w przygotowaniu się organizacji takich jak banki na jego nadejście. – Znów będziemy starali się przewidzieć nieznane, przekroczyć perspektywę dzisiejszych trendów i spojrzeć dalej – mówi Jolanta Rycerz z zarządu FDP.

Przeczytajcie także: Open Payment System rusza w Bydgoszczy

Laboratorium Przyszłości 2018 rozpocznie się od wystąpienia psychologa i konsultanta biznesu Wojciecha Herry'ego: "Przyszłość zaczyna się już dziś… Czyli jak zmiany społeczne, gospodarcze i technologiczne wpłyną na zachowania klientów przyszłości?". Temat będzie kontynuował Greg Albrecht, który przygotował wykład "Dlaczego warto myśleć o kliencie przyszłości i jak się na niego strategicznie przygotować?". Obaj nakreślą obraz nadchodzących zmian czekających rynki i konsumentów na tle technologicznej rzeczywistości.

Głównym punktem programu będą warsztaty przeprowadzone przez firmę 4CF Strategic Foresight "Konsument przyszłości: strategia w czasie rewolucji". Uczestnicy po raz kolejny będą pracować w grupach moderowanych przez ekspertów 4CF i budować profil klienta przyszłości, łącząc prognozowane zjawiska społeczne wynikające z przeobrażeń technologicznych w zestaw cech i upodobań konsumenta. W efekcie powstaną typy klientów nazwane wedle upodobań, sposobu spędzania czasu czy doświadczenia cyfrowego.

Przeczytajcie także: Spółka First Data nagrodzona przez KGE

W programie najbliższego Laboratorium Przyszłości znalazły się także wystąpienia specjalistów m.in. z ING Banku Śląskiego, którzy zaprezentują własne projekty banku i sklepu przyszłości. Mają one uwzględniać zmiany zachodzące w podejściu klientów do zakupów i finansów osobistych. Serwis Cashless objął wydarzenie patronatem medialnym. Zapraszam.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies