Dzięki niej użytkownicy bankowości mobilnej PKO będą mogli personalizować ekran główny aplikacji
PKO poinformował swoich klientów o planowanych zmianach w aplikacji mobilnej IKO. Nowości dotyczą przede wszystkim strony logowania. Obecna wygląda tak:
A nowa będzie wyglądała tak:
Jak podaje PKO, dzięki nowej stronie logowania użytkownicy IKO będą mogli ją personalizować, czyli dostosować do swoich potrzeb. Aby ustawić na pulpicie preferowane przez siebie sekcje, będą musieli wybrać widoczne w środkowej części ekranu po prawej stronie kontekstowe menu w postaci trzech umieszczonych pionowo kropek.
Użytkownicy IKO będą mogli ustawić na pulpicie skróty do takich funkcji, jak wyszukiwarka bankomatów i oddziałów, tabela kursów walut, generator kodów Blik i czeków Blik, czasowa blokada kart, sekcje kontakt oraz informacja o aplikacji. Ponadto klienci PKO bez konieczności logowania się do aplikacji uzyskają dostęp do powiadomień wysyłanych przez bank.
IKO to jedna z najbardziej zaawansowanych aplikacji bankowych na polskim rynku. Zapowiadana zmiana na ekranie logowania jest zgodna z aktualnym trendem polegającym na umożliwieniu personalizacji apki wedle indywidualnych preferencji klienta. Umożliwiają to już w swoich aplikacjach m.in. Raiffeisen Polbank czy Euro Bank.