Obecnie klienci mogą już dostać się na konto, ale wciąż mogą mieć blokady pieniędzy z transakcji, których nie wykonali
Sobotnia przerwa techniczna związana z pracami konserwacyjnymi w systemie Santandera nie zakończyła się jak należy. Część klientów nie mogła logować się na rachunki poprzez system internetowy i aplikację mobilną, występowały problemy z transakcjami bezgotówkowymi oraz wypłatami z bankomatów. Później na kontach pojawiły się blokady środków z nieprzeprowadzonych transakcji, a problemy występowały także wczoraj.
Klienci Santandera dali wyraz swojej frustracji w licznych komentarzach na profilu banku na Facebooku. Obsługa konta Santandera cierpliwie przepraszała za niedogodności. Z informacji banku wynika, że obecnie logowanie odbywa się normalnie, a system działa bez zakłóceń. Ja dostałem się na swoje konto zarówno przez komputer jak i smartfona. Klienci piszą jednak, że blokady środków, które miały zostać zdjęte automatycznie, wciąż istnieją. W takich sytuacjach bank prosi o kontakt poprzez infolinię.
Tymczasem wkrótce klientów Santandera czeka kolejna przerwa techniczna. Na przyszły miesiąc bank zapowiedział połączenie z wydzieloną częścią Deutsche Banku w Polsce. Przeniesienie klientów DB na system Santandera ma obyć się w weekend 9-11 listopada. Wkrótce bank ma przekazać szczegóły operacji, wraz z dokładnymi godzinami, w których będą występować utrudnienia w logowaniu na rachunki. O tym, co już wiadomo na temat tej fuzji operacyjnej, przeczytacie tutaj.