Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PayLane zniknie z internetu. Oto nowe logo spółki kupionej przez Polskie ePłatności

Firma zachowa oddzielną osobowość prawną, ale występować będzie pod wspólnym brandem z PeP

Polskie ePłatności zaprezentowały dziś nowe logo, pod jakim funkcjonować będzie przejęta przez tę firmę spółka PayLane. PayLane jest integratorem płatności internetowych posiadającym licencję krajowej instytucji płatniczej udzieloną przez Komisję Nadzoru Finansowego. Logo spółki od dziś wygląda tak:

Jak mówi cytowany w komunikacie prasowym wiceprezes PeP Marcin Drozdowski, od teraz usługi oferowane przez reprezentowaną przez niego firmę, a więc zarówno płatności e-commerce jak i w terminalach POS będą dostarczane pod jedną wspólną marką Polskie ePłatności.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności rezygnują z marki PayLane

Z komunikatu wynika, że ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla klientów. PayLane zachowa też odrębność prawną. Działanie pod jednym brandem ma na celu ujednolicenie identyfikacji. Proces rebrandingu ma się zakończyć w I kw. 2019 r.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności na zakupach

O tym, że PeP zamierzają zrezygnować z marki PayLane, pisałem kilka dni temu w tym tekście. Natomiast przejęcie tej spółki to nie pierwsza akwizycja PeP w ostatnim czasie. Wcześniej firma przejęła terminalowy biznes Kolportera. Z kolei kilka dni temu ogłosiła zamiar przejęcia należącego do Eurocash operatora terminali PayUp.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: PEP, PAYLANE

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies