Firma zachowa oddzielną osobowość prawną, ale występować będzie pod wspólnym brandem z PeP
Polskie ePłatności zaprezentowały dziś nowe logo, pod jakim funkcjonować będzie przejęta przez tę firmę spółka PayLane. PayLane jest integratorem płatności internetowych posiadającym licencję krajowej instytucji płatniczej udzieloną przez Komisję Nadzoru Finansowego. Logo spółki od dziś wygląda tak:
Jak mówi cytowany w komunikacie prasowym wiceprezes PeP Marcin Drozdowski, od teraz usługi oferowane przez reprezentowaną przez niego firmę, a więc zarówno płatności e-commerce jak i w terminalach POS będą dostarczane pod jedną wspólną marką Polskie ePłatności.
Z komunikatu wynika, że ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla klientów. PayLane zachowa też odrębność prawną. Działanie pod jednym brandem ma na celu ujednolicenie identyfikacji. Proces rebrandingu ma się zakończyć w I kw. 2019 r.
O tym, że PeP zamierzają zrezygnować z marki PayLane, pisałem kilka dni temu w tym tekście. Natomiast przejęcie tej spółki to nie pierwsza akwizycja PeP w ostatnim czasie. Wcześniej firma przejęła terminalowy biznes Kolportera. Z kolei kilka dni temu ogłosiła zamiar przejęcia należącego do Eurocash operatora terminali PayUp.