Pocztowy liczy, że dzięki temu wdrożeniu liczba użytkowników apki szybko wzrośnie
Podczas wczorajszej konferencji prasowej prezes Banku Pocztowego Sławomir Zawadzki zapowiedział udostępnienie aplikacji EnveloBanku wszystkim klientom tej instytucji. Wdrożenie planowane jest na przyszły rok. Dzięki temu osoby posiadające dziś rachunki w Pocztowym będą mogły korzystać z bankowości mobilnej bez konieczności zamykania swoich kont i otwierania nowych z nowym numerem.
Przypomnę, że EnveloBank to aplikacja mobilna i nowy serwis internetowy Banku Pocztowego, przeznaczony dla klientów, którzy nie mają relacji z tą instytucją. Oznacza to, że dotychczasowi posiadacze kont w Pocztowym wciąż nie mają dostępu do aplikacji na smartfony a jeśli chcą z niej korzystać muszą najpierw zamknąć stary rachunek, tracąc historię transakcji oraz dotychczasowy numer. W przyszłym roku ma się więc to zmienić.
EnveloBank póki co nie cieszy się dużą popularnością. Ze słów Sławomira Zawadzkiego wynika, że z usług oferowanych pod tą marką korzysta ok. 3 tys. klientów. Szefostwo instytucji podkreśla jednak, że wprowadzając na rynek rok temu EnveloBank zakładano stopniowe udostępnianie go klientom. Liczy, że jego popularność szybko wzrośnie, gdy korzystać z niego będą mogli bez przeszkód wszyscy klienci Pocztowego.
Tymczasem od kilku dni w markecie Google Play pojawiają się wpisy użytkowników EnveloBanku twierdzących, że po jednej z poprzednich aktualizacji apki przestała ona działać poprawnie. Piszą, że niemożliwe jest zalogowanie się za jej pomocą na konto. Zdaniem przedstawicieli Pocztowego problem został zidentyfikowany i dotyczył pojedynczych klientów. Usterka miała zostać już naprawiona.