Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Znikający profil BeamUp i awans Polski Bezgotówkowej. Branża płatnicza na Twitterze w II kw. 2018 r.

W rankingu najpopularniejszych na Twitterze reprezentantów branży płatniczej przewodzą Visa i Mastercard

Profil polskiego oddziału Visy ma ponad 19 tys. obserwujących i organizacja ta jest pod tym względem zdecydowanym liderem. Trzeba jednak podkreślić, że w minionym kwartale ubyło jej ponad 200 obserwujących. Natomiast drugi pod względem popularności Mastercard obserwowany jest przez prawie 5,8 tys. osób. W okresie od kwietnia do czerwca grono to powiększyło się o ponad 300 osób.

Przeczytajcie także: Banki z Polski na Twitterze w II kw. 2018 r.

W rankingu popularności przedstawicieli branży płatniczej na Twitterze wiele zmian w minionym kwartale nie zaszło. Podobnie jak na koniec marca na trzeciej pozycji znajduje się profil Blika a następnie Jiffee i PayU. Zauważyć należy dwie zmiany. Z zestawienia zniknęła firma BeamUp, która zakończyła działalność. Natomiast fundacja Polska Bezgotówkowa awansowała przeskakując mPay.

Przeczytajcie także: Alior rezygnuje z projektu Haiz

Łącznie reprezentanci branży płatniczej zyskali w II kw. 2018 r. ponad 600 nowych obserwujących i mają ich łącznie ponad 28 tys. Jeżeli zaś chodzi o aktywność, to najwięcej informacji w okresie od kwietnia do czerwca na swoim profilu zamieścił Blik – ponad 230. Na drugiej pozycji pod tym względem znajdował się Mastercard a na kolejnych KIR, Polska Bezgotówkowa i Visa. Szczegółowe dane w tabelkach poniżej.

Branża płatnicza najpopularniejsze na TT
Infogram
Branża płatnicza najaktywniejsi
Infogram
KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies