W rankingu najpopularniejszych na Twitterze reprezentantów branży płatniczej przewodzą Visa i Mastercard
Profil polskiego oddziału Visy ma ponad 19 tys. obserwujących i organizacja ta jest pod tym względem zdecydowanym liderem. Trzeba jednak podkreślić, że w minionym kwartale ubyło jej ponad 200 obserwujących. Natomiast drugi pod względem popularności Mastercard obserwowany jest przez prawie 5,8 tys. osób. W okresie od kwietnia do czerwca grono to powiększyło się o ponad 300 osób.
W rankingu popularności przedstawicieli branży płatniczej na Twitterze wiele zmian w minionym kwartale nie zaszło. Podobnie jak na koniec marca na trzeciej pozycji znajduje się profil Blika a następnie Jiffee i PayU. Zauważyć należy dwie zmiany. Z zestawienia zniknęła firma BeamUp, która zakończyła działalność. Natomiast fundacja Polska Bezgotówkowa awansowała przeskakując mPay.
Łącznie reprezentanci branży płatniczej zyskali w II kw. 2018 r. ponad 600 nowych obserwujących i mają ich łącznie ponad 28 tys. Jeżeli zaś chodzi o aktywność, to najwięcej informacji w okresie od kwietnia do czerwca na swoim profilu zamieścił Blik – ponad 230. Na drugiej pozycji pod tym względem znajdował się Mastercard a na kolejnych KIR, Polska Bezgotówkowa i Visa. Szczegółowe dane w tabelkach poniżej.